Ingen aning men är skittaggad för alternativa lösningar!
Det här tycker jag var grymt kul och spännande!!
Härlig inställning
Ingen aning men är skittaggad för alternativa lösningar!
Det här tycker jag var grymt kul och spännande!!
Läst en del i tråden, tänkte fråga om man har någon chans till ersättning, flög AGP - ARN och blev försenad 2 tim & 45 min pga att flyget ner var försenat, har jag någon chans för kompensation?
Jo jag vet, tänkte om någon har haft någon lycka med goodwill från SASNej, under 3h försening är inte grund för kompensation.
Goodwill har inget med EU261/2004 att göra. Du kan ju alltid försöka, men så fort du hänvisar till EU261/2004 så kommer du att få ett blankt nej.Jo jag vet, tänkte om någon har haft någon lycka med goodwill från SAS
Är det någon som vet hur det funkar att få ut ersättning enligt EU 261/2004 om man exempelvis bokar en Lufthansa-flight men där själva Atlantflyget flygs av United? Eller tvärtom, om man har bokat en United-flight men där Atlantflyget flygs av Lufthansa? Håller på att kolla på flyg till Kalifornien till sommaren, men vis av förra årets erfarenhet av förseningar och inställda flyg på väg till och från USA (där SAS ersatte oss utan problem) vill jag vara säker på att boka något som verkligen ger ersättning om oturen skulle vara framme.