budgetresen%C3%A4r
New member
Ny kampanjkod SUPERWOMEN som ger 500 yums. Jag känner inte till reglerna (jag fick koden som en notis i mobilen).
Jag kan svara mig själv, det dök upp när jag ändrade telefonens språk till engelska (har en Samsung S21).Budgetresenär skrev:Vet någon hur man aktiverar TheFork PAY i den svenska appen?Klicka för att utvidga...
Var har du hittat det erbjudandet? Jag har bara fått erbjudande om 500 yums med koden APPJUNI den här veckan (och 500 yums om jag betalade med TheFork PAY). Och skulle du vilja utveckla vad det innebär att spegelvända en bokning?MrRob skrev:Kan tipsa om att veckans erbjudande om fler (x5) Yums även går att "spegelvända" så den ger x10. Med fördel gör man två bokningar för att dra nytta av bägge tvåKlicka för att utvidga...
Budgetresenär skrev:Var har du hittat det erbjudandet? Jag har bara fått erbjudande om 500 yums med koden APPJUNI den här veckan (och 500 yums om jag betalade med TheFork PAY). Och skulle du vilja utveckla vad det innebär att spegelvända en bokning?Klicka för att utvidga...
Nej, bara i Spanien, Italien och Frankrike.MrRob skrev:TheFork PAY funkar inte i Sverige än va?Klicka för att utvidga...
Jag fick senast i alla fall (11/5), sedan om det är rätt och riktigt vet jag inte.Budgetresenär skrev:Tjänar man inte längre yums på bokningar där man betalar med yums?Klicka för att utvidga...
Budgetresenär skrev:Tjänar man inte längre yums på bokningar där man betalar med yums?Klicka för att utvidga...
Jag fick en notis just nu, ange koden SOMMARSE för 300 yums på nästa bokning senast idag. Helt säker att det stod 500 senast, whatever//emoji.tapatalk-cdn.com/emoji1745.pngMrRob skrev:Jag fick samma notis men jag tror att det var ett felaktigt utskick för koden var den samma som i mailet som kom häromdagen (som ger 300 Yums).Klicka för att utvidga...
Spanien och även Frankrike tror jag haft det värdet en längre tid, åtminstone sedan 2021 (se post 15 i tråden).Budgetresenär skrev:Jag skulle precis boka bord i Barcelona och noterade då att värdet på yums:en har halverats (1000 yums = €10; 2000 yums = €25). Värdet på yums:en i Sverige verkar inte ha sänkts (än...)Klicka för att utvidga...
Jag blev så rädd att jag panikbokade upp nästan alla mina yums, men då kan jag lugnt avboka igen.Dawes skrev:Spanien och även Frankrike tror jag haft det värdet en längre tid, åtminstone sedan 2021 (se post 15 i tråden).Det varierar per land, tyvärr funkar inte tidigare länk till fullständig tabell, måste hitta en ny..Edit: ny länk,https://support.thefork.com/s/article/How-and-where-can-I-spend-my-Yums?language=svKlicka för att utvidga...
Ja, bryt inte ihop i onödan nu, ta en repa förbi tyskland istället och få bra pang för yumsen //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.pngBudgetresenär skrev:Jag blev så rädd att jag panikbokade upp nästan alla mina yums, men då kan jag lugnt avboka igen.Klicka för att utvidga...