Senaste nytt

The Fork app med bonusprogram för bordsbokningar

MrRob

Medlem
Kan tipsa om att veckans erbjudande om fler (x5) Yums även går att "spegelvända" så den ger x10. Med fördel gör man två bokningar för att dra nytta av bägge två :p
 
Kan tipsa om att veckans erbjudande om fler (x5) Yums även går att "spegelvända" så den ger x10. Med fördel gör man två bokningar för att dra nytta av bägge två :p
Var har du hittat det erbjudandet? Jag har bara fått erbjudande om 500 yums med koden APPJUNI den här veckan (och 500 yums om jag betalade med TheFork PAY). Och skulle du vilja utveckla vad det innebär att spegelvända en bokning?
 

MrRob

Medlem
Var har du hittat det erbjudandet? Jag har bara fått erbjudande om 500 yums med koden APPJUNI den här veckan (och 500 yums om jag betalade med TheFork PAY). Och skulle du vilja utveckla vad det innebär att spegelvända en bokning?

TheFork PAY funkar inte i Sverige än va? Ingenting jag iofs saknar. Testade Maitres-appen nyligen och föredrar personligen "normalt" betalningsförfarande.

Det är inte bokningen man ska spegelvända utan mer bokstavligen erbjudandet i sig. Du får använda fantasin och testa dig fram.. ;)
 
Toppen