Senaste nytt

The Fork app med bonusprogram för bordsbokningar

Dawes

Medlem
Jag fick en notis i helgen/början av veckan med 500 yums på nästa bokning senast onsdag(idag). Jag hittar inget mail eller annat och har dribblat bort koden, någon som fått liknande och kan posta?
 

MrRob

Medlem
Jag fick samma notis men jag tror att det var ett felaktigt utskick för koden var den samma som i mailet som kom häromdagen (som ger 300 Yums).
 

Dawes

Medlem
Jag fick samma notis men jag tror att det var ett felaktigt utskick för koden var den samma som i mailet som kom häromdagen (som ger 300 Yums).
Jag fick en notis just nu, ange koden SOMMARSE för 300 yums på nästa bokning senast idag. Helt säker att det stod 500 senast, whatever

Ändå den andra koden på kort tid samt att sommar erbjudandet rullar på i två månader med upp till 50% på maten på en del ställen, sjukt bra ändå
 

M.K

Medlem
Jag gick till sist in på denna site och såg 50% rabatt på flera favoriter. Först till kvarn får värva mig vänner, så tjänar vi bägge på min medverkan även i detta. :D

Edit. Kod mottagen, tackar.
 
Last edited:
Jag skulle precis boka bord i Barcelona och noterade då att värdet på yums:en har halverats (1000 yums = €10; 2000 yums = €25). Värdet på yums:en i Sverige verkar inte ha sänkts (än...)
 

Dawes

Medlem
Jag skulle precis boka bord i Barcelona och noterade då att värdet på yums:en har halverats (1000 yums = €10; 2000 yums = €25). Värdet på yums:en i Sverige verkar inte ha sänkts (än...)
Spanien och även Frankrike tror jag haft det värdet en längre tid, åtminstone sedan 2021 (se post 15 i tråden).
Det varierar per land, tyvärr funkar inte tidigare länk till fullständig tabell, måste hitta en ny..

Edit: ny länk, https://support.thefork.com/s/article/How-and-where-can-I-spend-my-Yums?language=sv
 
Toppen