Kolla gärna min länk, finns tre olika utföranden.Jag är nästan helt säker på att det är rad 14 men blir väldigt fundersam när jag ser den där bilden.
Edit: hittade nog svaret, du är troligen rätt ute med det om 32 rader
The aircraft, which are between 12 and 16 years old, are operated in a single-class layout, initially in a 114-seat configuration. However, the installation of new-generation, thinner seats has enabled the fitting of two additional rows and all ten aircraft will eventually have a 122-seat layout.
Tack så mycket för informationen Janne. Såg först bara en version via telefonen men nu på datorn blev det mycket enklare att se att det var flera versioner. Detta flyg verkar vara en V.1 som har 32 rader och nödutgång på rad 15. Bokar den!Kolla gärna min länk, finns tre olika utföranden.
Trevligt om ARN får E-195 kan öppna för nya destinationer, trist att GOT inte får någon bas.Noterar att SAS nu rekryterar piloter till Stockholm, Köpenhamn, Oslo och Bergen. Så två nya baser vid sidan av Köpenhamn och Bergen idag.
Skriver också i annonsen att flottan av kommer att utökas. Verkar stänga dörren för A220 och kanske kommer nyheter om ytterligare Embraer snart.
SAS FLIGHT CAPTAIN FOR OUR EMBRAER FLEET
SAS FLIGHT CAPTAIN FOR OUR EMBRAER FLEETcareers.sasgroup.net
Är inte Oslo redan en bas för Link? D.v.s. bara Stockholm är ny?Noterar att SAS nu rekryterar piloter till Stockholm, Köpenhamn, Oslo och Bergen. Så två nya baser vid sidan av Köpenhamn och Bergen idag.
Skriver också i annonsen att flottan av kommer att utökas. Verkar stänga dörren för A220 och kanske kommer nyheter om ytterligare Embraer snart.
SAS FLIGHT CAPTAIN FOR OUR EMBRAER FLEET
SAS FLIGHT CAPTAIN FOR OUR EMBRAER FLEETcareers.sasgroup.net
Trevligt om ARN får E-195 kan öppna för nya destinationer, trist att GOT inte får någon bas.