Senaste nytt

SAS Link - Embraer 195

Ricci

Medlem
Ren killgissning från min sida, då jag har hört att SAS har problem att hålla kvar sina nyanställda i Norge.
Frågan är nog om när SAS link läggs ner och kanske går upp i SAS connect?
 

Hachans

Medlem
Jag har! Men korta hopp ut från CPH är ju inget man direkt skriven en recension om. Lite mer luftigt ombord än en CRJ och större fönster, annars ingen nämnvärd skillnad. Samma servicekoncept som vanligt.

Nej såklart det inte är spektakulärt, var mest nyfiken! Ibland har man ju tur med småflygen. Flög en av Portugalias (TAP) Embraer och de hade några av de skönaste stolarna jag suttit i på länge.
 

palmen

Moderator
Är det någon som reser med de här planen? Har inte sett något omdöme någonstans.
Absolut, du kan ju scrolla tillbaka lite i tråden om du vill läsa hur det var när planet var helt nytt.
 

Tobbe.O

Medlem
:) Är det någon som reser med de här planen? Har inte sett något omdöme någonstans.

Beror nog mycket på att de utgår mer från Köpenhamn och flyger en hel del därifrån till olika destinationer i Norge. Kommer ibland till Arlanda från Bergen och Stavanger och igår gjorde de en tur till Arlanda från Köpenhamn :)

Jag var med ombord igår på den flighten från Arlanda och det var SAS Link premiär för min del. Helt okej flygning :)

20231204_102032.jpg
 
Toppen