agehall
Medlem
Nej kanske är svårt. undrar mer om dom kanske släpper några biljetter snart också.
Det är ingen som vet. Och om de släpper några gissar jag att du har ungefär 5 minuter på dig att boka dem innan de är borta.
Nej kanske är svårt. undrar mer om dom kanske släpper några biljetter snart också.
15 A provar jag, single seat
Nå, vad tyckte herrn?
17K blev det, missade lite detaljer. Borde ha valt 12, 14 eller 16 såg jag. Lite öppnare..
Hårdvara helt ok men inte exceptionell. Det går att sova ok. Maten var en liten besvikelse tycker jag, men kanske största besvikelsen var den tråkiga servicen. Väldigt mekaniskt. Kanske har det med avgångstiden 00:40 att göraDock imponerade att vara klar med hela servicen på under 50min från avgång så sent på kvällen.
Jag håller med om serivcen. FAs pratar mer med varandra än med paxen. Kanske är det språkbarriären? De är ju inte jättebra på engelska. Kanske har man sänkt ambitionsnivån när man slog ihop eco extra och C till eco extranivå? På min roundtrip sist nu så upplevde jag stabilare service på HKG-BKK (B774 upper deck) än på longhaulen båda gångerna.
Vart tycker ni SAS skulle flyga till med sin 340?![]()
Kankske lite OT för denna topic...
Om nu SAS lägger ner denna BKK linjen och så får man en "ny" 340 (LAN maskinen) om ett tag.
Då får SAS överkappasitet och att det öppnar upp för en kanske ny linje....
Jag själv tycker att SAS blir lite nakna i Sydostasien om man lägger ner BKK. Därför bör de se om det finns en annan stad Sydostasien(även Ostasien) att flyga till som t ex Hong Kong, Manila eller Seoul.
Vart tycker ni SAS skulle flyga till med sin 340?![]()