fredrik996 skrev:Nej kanske är svårt. undrar mer om dom kanske släpper några biljetter snart också.Klicka för att utvidga...
Det är ingen som vet. Och om de släpper några gissar jag att du har ungefär 5 minuter på dig att boka dem innan de är borta.
fredrik996 skrev:Nej kanske är svårt. undrar mer om dom kanske släpper några biljetter snart också.Klicka för att utvidga...
Jakob K skrev:Nå, vad tyckte herrn?Klicka för att utvidga...
Senator skrev:17K blev det, missade lite detaljer. Borde ha valt 12, 14 eller 16 såg jag. Lite öppnare..Hårdvara helt ok men inte exceptionell. Det går att sova ok. Maten var en liten besvikelse tycker jag, men kanske största besvikelsen var den tråkiga servicen. Väldigt mekaniskt. Kanske har det med avgångstiden 00:40 att göraDock imponerade att vara klar med hela servicen på under 50min från avgång så sent på kvällen.Klicka för att utvidga...
Jakob K skrev:Jag håller med om serivcen. FAs pratar mer med varandra än med paxen. Kanske är det språkbarriären? De är ju inte jättebra på engelska. Kanske har man sänkt ambitionsnivån när man slog ihop eco extra och C till eco extranivå? På min roundtrip sist nu så upplevde jag stabilare service på HKG-BKK (B774 upper deck) än på longhaulen båda gångerna.Klicka för att utvidga...
Ricci skrev:Vart tycker ni SAS skulle flyga till med sin 340?Klicka för att utvidga...
Ricci skrev:Kankske lite OT för denna topic...Om nu SAS lägger ner denna BKK linjen och så får man en "ny" 340 (LAN maskinen) om ett tag.Då får SAS överkappasitet och att det öppnar upp för en kanske ny linje....Jag själv tycker att SAS blir lite nakna i Sydostasien om man lägger ner BKK. Därför bör de se om det finns en annan stad Sydostasien(även Ostasien) att flyga till som t ex Hong Kong, Manila eller Seoul.Vart tycker ni SAS skulle flyga till med sin 340?Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Oavsett så är BKK extremt svårt att få awardplatser till ime. Framförallt under högsäsong.Klicka för att utvidga...
kexxcream skrev:Lite OT, men kan man använda sina EB poäng för resor med andra Star Alliance flygbolag?Klicka för att utvidga...
Göran Johnson skrev:Vad jag förstår är det redan bestämt att linjen läggs ner. Mycket tråkigt tycker jag. Bra tider med avgång sent på kvällen, man kan jobba hela dagen och även när man kommer hem kl 6 på morgonen. Återstår bara Thai som går direkt. Norwegian är inget alternativ för mig. Synd att SAS släpper en så populär destination. Man borde inte ge upp utan kamp.Klicka för att utvidga...