Bokade två awardresor i torsdags och upptäckte i fredags kväll att ett namn var felstavat på en av bokningarna. Agenten måste ha knappat fel på V och B på tangentbordet. Det roliga i sammanhanget får ändå ses som att min ena dotter nu fått ett nytt smeknamn

Nåväl, ringde Tallinn direkt i lördags morse och ny bokning var tvunget att göras och då kom aldrig sista segmentet på hemresan (ZRH-ARN) tillbaka och blev bokningsbara. Uppmaningen från agenten var, håll koll på om platserna öppnas upp igen och ring tillbaka när eller om platserna dyker upp igen. Jag var inställd på att kontakta Diamantsupporten och be de öppna platserna igen.
Jag såg sedan tidigt imorse via United Award Search att platserna åter var bokningsbara men innan jag hann ringa Tallinn så ringde dom mig! 09:22 idag fick jag ett samtal om att platserna nu var bokningsbara igen och att de hade lagt in de på min bokning utan tilläggskostnader! Helt fantastiskt bra och ingenting jag ens kunnat drömma om! Mycket bra SAS!