Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Thornado

Medlem
Chansade och frågade efter polarrullen på SK125. Fick det här istället grymt bra service
55099398a2affebb4587aff5ab2991d2.jpg
Vad är det inplastade längst till vänster i bilden?
 

Dawes

Medlem
Var på en efterlängtad "omplanerad 2ggr" resa till Berlin (sdl-arn-ber-arn-sdl) söndag till onsdag under veckan med mycket trevlig resa och service på samtliga flygningar.
Hade en försening från ber som innebar att vi missade anslutning till sdl. Ombokad och informerad innan vi tog mark på arn. Skickade in ansökan om ersättning igår och mottog idag vouchers.
Helt fantastisk hantering både under resa och gällande anspråk på ersättning, riktigt bra jobbat SAS!
 
Idag levererade kundtjänsten efter en 45 minuters väntetid. Under 10 minuter bokades och biljetterades följande resa i business under påskhelgen

1-2 april Arlanda-Wien-Budapest-Seoul-Taipei

9-10 april Hong Kong-Addis Abeba-Arlanda

Förutom att vara kompetent är kundtjänstmedarbetaren väldigt trevlig, bra jobbat SAS.
 

TjrsTapis

Medlem
Jag kan bara hålla med föregående skribent, behövde boka om en retur från LAX då jag såg möjligheter med SAS via CPH istället för en märklig routing jag var tvingad att boka innan, förvisso var det endast en returresa i economy (tråkigt med availability i business hem från LAX...). Det tog 2 minuter att komma fram och 5 minuter att boka om (igår morse runt kl 9 på morgonen). Jag vet inte om det endast berodde på att jag gick via diamond-linjen eller ej men bra och effektivt gick det!
 

TjrsTapis

Medlem
Kan lägga till att jag fick åter igen ringa till SAS diamond supporten, dök upp 2 platser hem i business från LAX senare i vår med A350-kärran, i samband med en resa som redan hade bokats med business ut men ekonomi hem. Även om just denna person inte var lika kunnig som den föregående löste hon det snabbt genom att fråga eurobonus-avdelningen (fick vänta i ca 2 timmar) men sedan var allt klart på 5 minuter, och jag fick nog vänta max 1 minut för att komma fram. Så som en diamond-support linje ska vara!
PS: ringde kl 8:15 på morgonen, kanske mycket lugnare tid att ringa in?
 
Toppen