Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Anders5

Medlem
Vore grymt om det funkar, men har för mig att man måste visa boarding. Ngn annan kanske vet? På returen så är CPH istf MMX, 1400:- dyrare så mina potentiella inköp kan inte rättfärdiga CPH. :(
Boarding pass vill dom se, men riktningen har varit ointressant. Sen finns det "tax free" i bagagehallen också men den är ju ganska liten.
 

fcx

Medlem
Fick en ombokning på en award igår, ändrad till att ha sju timmars transfer i CPH. Stön.

Ringde till kundtjänst idag, fick svar innan väntmusiken ens hann börja. Ombokad till tidigare flyg med en timmes transfer istället, trots att det inte fanns några awards på det flyget. Ny biljett utställd, alltsammans tog under fem minuter.
 

GOTBound

Medlem
Chatten precis nu, han knappt ens skriva klart Vänligen beskriv med några ord vad du behöver support med, så kopplar jag dig vidare till en mänsklig kollega på kundservice, innan en operatör svarade.
Jag hann inte en skriva i chatten innan det plingade till i inboxen med en bekräftelse av GFML, följt av ett "Jag har lagt till denna måltid till dig nu och skickat bekräftelse på detta till din mail" i chatten.
 

JacobGBG

Medlem
I brist på en motsvarandes Svedavia tråd så är väl SAS det närmsta, samma ägare säger vi!

Jag blev positivt överraskad hur enkelt det var att byta regnummer på en P-bokning som gjorts för ett tag sedan på min andra kärra. Denna rullade ur gårdagens besiktning med en trasig stötdämpare. Insåg missen först när jag stog vid P4 bommen vid GOT men det löstes med ett halvt dussin knapptryck.
 

Tobbe.O

Medlem
Fin giv mot de som drabbats av Flyr problemen! :)

(Skärmbild från Instagram)

Screenshot_20230202_111722_Instagram.jpg
 

Fredde18

Medlem
Stod i Köpenhamn och väntade på boarding av SK1667 häromdagen. Ett knippe gul-västar flockades runt ena vingen och efter ett tag började bagage lastas av. Suck.. började googla alternativ för att vara proaktiv inför ombokning.
Men strax meddelades att en buss var på väg som skulle ta oss till en reserv-maskin. Bra där SAS (eller X Fly egentligen)!
Summa sumarum landade vi endast 45 min sent i Hannover. Snyggt SAS (eller ja X Fly då ;))
 
Toppen