Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Efter en ”semestervecka” fylld med sjukdomar av alla de slag och en allmänt kaotisk resa på nordliga breddgrader överraskade SAS loungen på Arlanda ändå positivt idag när personalen kom fram efter bara någon minut i loungen och löste både pannkakor, mjukglass och yoghurt till kidsen.
Mycket uppskattat!
 

mha321

Medlem
Flight till Chicago (bonusresa) den 16e Feb inställd och ombokad via Chicago. Claim registrerat 18 feb (var nog redan 19e i Sverige). Idag landade en voucher på drygt 13000 sek (2 x 600 eftersom jag valde voucher).

Efter att ha tjafsat med en del andra bolag måste jag säga att sas är väldigt bra på att hantera claims....
 

Brandten

Medlem
Blev 2h försenad 27 januari på väg till CPH från ARN. Skickade in en "det här var inte så bra men ingen big deal" feedback via formuläret. Fick efter några dagar ett svar om jag ville ha voucher eller poäng. Tog voucher och igår landade 5424kr.

Snyggt hanterat!
 

hco

Medlem

Attachments

  • 20230228_171115.jpg
    20230228_171115.jpg
    {memory} MB · Visningar: 137
  • 20230228_171335.jpg
    20230228_171335.jpg
    {memory} MB · Visningar: 130
  • 20230228_171412.jpg
    20230228_171412.jpg
    {memory} MB · Visningar: 139
  • 20230228_171918.jpg
    20230228_171918.jpg
    {memory} MB · Visningar: 141
Toppen