EWR-ARN-GOT, missade anslutningen på ARN och kom 3,5 timme isch sent.
Hade bokat 4 tickets, 2 "vuxna" barn och en 13-åring. Så jag fick administrera ersättningskravet.
Gjorde en för mig och 13-åringen, och sen två separata. Sparade url man får för att uppdatera ärendet. Sen höll jag lite koll, gissade att jag som Diamond skulle få svar först. Nja den ena separata på 18åringen blev closed efter kanske 6-7 dagar, men inget mail med resultat. Efter ytterligare ett par dagar fick jag godkänd ersättning, och den sista separata har inget hänt med.
Försökte chatta för att få svar om den stängda, nej det går inte.
Ringde in och fick fatt på en otroligt hjälpsam medarbetare, hon ringde ngn supervisor och lyckades få fram vad som skett med den stängda. Hon skrattade och sa att de tyckte det var lite pinsamt. De hade godkänt min och 13-åringen och nekat den separata 18-åringen.... Finns inget sätt att överklaga, utan skicka in på nytt var uppmaningen. Jisses att de krånglar till det så...