Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Trodde jag hade kolla men tydligen inte(?)…

Har en Skyteam resa till Bangalore. På vägen hem vill jag boka om från London direkt till Arlanda istället för via Amsterdam. Inte jättetidsbesparing (dryga timme) men varje minut känns när man bara vill hem.

Finns platser i business. När jag ringer in räknas detta som ombokning och således 750:- pp. Skall man inte kunna komma undan billigare i detta fall?
Endast att lägga på feeder är billigare men du ska ju ta bort och inte lägga till så då blir det en ändring.

Överväger en sväng till Japan igen nästa år i juli.

Har biljetterna till HND / ICN / HKG I business redan släppts - är jag för sen på den.. Eller är det augusti som gäller

Hur var det nu med detta...?
Stängt av VPN, men får bara upp felmeddelande. Störigt. Minnet är kort, men minns det som att detta har kommit och gått innan.

Försöker alltså boka en vanilla sas eurobonus award I inloggat läge (vill använda fly premium), men kör in i röda muren nedan.

Screenshot_20260903-203353~2.jpg

Får spelet på att hitta sammanhängande resa för två i business till asien…. Korean släpper bara en biljett.
China eastern waitlistar allt och cancellerar allt som oftast även när man hittar på sas.se och andra källor. Ex PVG-HKG.
Därtill får man inte mixa klasser annat än som feeders inom EU. Jag är ju lika beredd åka eko 2h inom asiesn som en slags feeder på hemresan, men ajabaja

Suck.

Någon med tips?

Får spelet på att hitta sammanhängande resa för två i business till asien…. Korean släpper bara en biljett.
China eastern waitlistar allt och cancellerar allt som oftast även när man hittar på sas.se och andra källor. Ex PVG-HKG.
Därtill får man inte mixa klasser annat än som feeders inom EU. Jag är ju lika beredd åka eko 2h inom asiesn som en slags feeder på hemresan, men ajabaja

Suck.

Någon med tips?
China Eastern är ju inte tillgängligt att boka för EB. Låter som du är ganska låst till datum/destination?

Suck.

Någon med tips?
China Eastern får man fortfarande inte boka, bara IT som strulat till det igen... Fanns en del tidigare med Saudia, men osäker på släppen där också. AF/KLM ser jag inte så ofta nuförtiden heller... Kanske ICN och sen lösa något själv

Suck.

Någon med tips?
När vill du åka? Saudia som någon skrev släpper också bara en plats i business. Men det kan ju finnas med KLM/AF till Kina.

Toppen