Tack för alla svar. Funderar på att köra vuxen+tonåring+infant på en biljett och en ensam vuxen på den andra. Då slipper iallafall barnen bli åtskilda.
Ja, men visst kan jag använda en voucher på mig själv?Tänk bara på att det endast går att använda en voucher då.
Ja, men visst kan jag använda en voucher på mig själv?
Och den andra på resten av familjen?
Fast en av de tre är infant (under 2) då borde det väl gå?

Fast en av de tre är infant (under 2) då borde det väl gå?
Nej. Ganska säker på att SAS inte kan splitta heller, så enda sättet är nog att avboka och sen boka båda separat. Alternativt boka enkelresa för ena personen CPH-ARN separatHar en inbokad award CPH-ICN t/r för två personer. Är det möjligt att lägga till en feeder på hemvägen för EN person CPH-ARN?
SAS kan splitta bokningar. Jag har gjort det vid liknande behov på ren SAS Award men även när jag velat använda 2 vouchers på partner award, boka alla först sen dela och applicera voucher. Däremot vet jag inte om det går om man redan använt en voucher.Nej. Ganska säker på att SAS inte kan splitta heller, så enda sättet är nog att avboka och sen boka båda separat. Alternativt boka enkelresa för ena personen CPH-ARN separat
Ja, ring in och be dom splitta bokningen till två PNR och därefter lägg till feeder på relevant bokning.Har en inbokad award CPH-ICN t/r för två personer. Är det möjligt att lägga till en feeder på hemvägen för EN person CPH-ARN?