Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Tack för alla svar. Funderar på att köra vuxen+tonåring+infant på en biljett och en ensam vuxen på den andra. Då slipper iallafall barnen bli åtskilda.

Har en inbokad award CPH-ICN t/r för två personer. Är det möjligt att lägga till en feeder på hemvägen för EN person CPH-ARN?
Nej. Ganska säker på att SAS inte kan splitta heller, så enda sättet är nog att avboka och sen boka båda separat. Alternativt boka enkelresa för ena personen CPH-ARN separat

Nej. Ganska säker på att SAS inte kan splitta heller, så enda sättet är nog att avboka och sen boka båda separat. Alternativt boka enkelresa för ena personen CPH-ARN separat
SAS kan splitta bokningar. Jag har gjort det vid liknande behov på ren SAS Award men även när jag velat använda 2 vouchers på partner award, boka alla först sen dela och applicera voucher. Däremot vet jag inte om det går om man redan använt en voucher.

Har en inbokad award CPH-ICN t/r för två personer. Är det möjligt att lägga till en feeder på hemvägen för EN person CPH-ARN?
Ja, ring in och be dom splitta bokningen till två PNR och därefter lägg till feeder på relevant bokning.

Toppen