Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Jag sitter i samma båt med familj på 4 med 2 barn i grundskolan. Mina två senaste awards (*A till Thailand) samt kommande sommar (ST till Bali/Malaysia) har alla bokats ett år i förväg. Där är nivån.

Om du har hittat något på längsta leg. Boka först, tänk sedan. I ditt fall så låter det som det blir billigare att bara köpa revenuebiljett på feeder istället för att övernatta.
Tro mig att jag är van sedan A* och alltid varit väldigt låst till loven, men nu upplever jag att det är snäppet svårare. Knepet då var att boka via VIE, men inte lyckats hitta något liknande nu. Har sökt sedan i början på sommaren utan lycka. Det har varit lött att ta sig till JFK och i viss mån till LAX, men vill egentligen till Calgary eller Vancouver och där har det varit tunnare än tunnast att få till.

Tro mig att jag är van sedan A* och alltid varit väldigt låst till loven, men nu upplever jag att det är snäppet svårare. Knepet då var att boka via VIE, men inte lyckats hitta något liknande nu. Har sökt sedan i början på sommaren utan lycka. Det har varit lött att ta sig till JFK och i viss mån till LAX, men vill egentligen till Calgary eller Vancouver och där har det varit tunnare än tunnast att få till.

Jag har börjat följa SEA med AF eller Virgin.
Det verkar dyka up bussiness platser runt 300 dagar med AF och 330 med Virgin.
Men ingenting som följer nån trend tyvärr.

Jag har börjat följa SEA med AF eller Virgin.
Det verkar dyka up bussiness platser runt 300 dagar med AF och 330 med Virgin.
Men ingenting som följer nån trend tyvärr.
Har försökt söka med både AF och Virgin, men ingen större lycka. Hade en flight med AF, men missade för att det var helg och jag tänkte för mycket.

Har försökt söka med både AF och Virgin, men ingen större lycka. Hade en flight med AF, men missade för att det var helg och jag tänkte för mycket.

Jag har läst igen och inser att du prata om GOT-SEA.
Och det tror jag funkar inte.
Men jag har hittat CDG-SEA i juni/2026 och inser att kanske det ska krävas en övernattning i CDG med en flyg via AMS från ARN på mitt fall.
Och det kanske är inte det du vill…

Jag har läst igen och inser att du prata om GOT-SEA.
Och det tror jag funkar inte.
Men jag har hittat CDG-SEA i juni/2026 och inser att kanske det ska krävas en övernattning i CDG med en flyg via AMS från ARN på mitt fall.
Och det kanske är inte det du vill…
Att vi kommer få göra minst ett byte på vägen till anslutande flygplats är jag redan på det klara med och det är helt okej.

Hade dock en hemresa som var A-B-C-D-E-F innan vi var framme som kräver flera övernattningar för att flygen inte klaffar eller att det blir för korta bytestider så vi inte klarar MCT på respektive flygplats.
CDG-SEA med AF var oftast bara två platser, för 3 pers såg det ut som VS är enda.
Hittade 6 platser på AF på ditresan i mitten på juni, men segade för mycket och sen försvann. Har lärt mig av mitt misstag och kommer hugga som en Kobra om jag ser något igen.

Toppen