Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Du kan ha många vouchers samtidigt, när du bokar kan du välja vilken du vill använda. Ringer du in för att boka kan du be agenten ta den voucher som passar bäst.

Dum fråga, men jag har en Amex voucher som jag fick under förra året som går ut nu i slutet av december. Planen är att boka något med den innan dess. Dock kommer jag nog nå 150k spend innan dess och då få en ny. Vet någon om det går bra att ha två samtidigt eller kommer min gamla "försvinna" när jag får den nya? Tack på förhand

De flesta av oss missanpassade flyghjon på denna sida har 3-4st vouchers tillgängliga vid varje givet tillfälle. :p

Så du kan vara helt lugn.

Dum fråga, men jag har en Amex voucher som jag fick under förra året som går ut nu i slutet av december. Planen är att boka något med den innan dess. Dock kommer jag nog nå 150k spend innan dess och då få en ny. Vet någon om det går bra att ha två samtidigt eller kommer min gamla "försvinna" när jag får den nya? Tack på förhand
Du kan ha flera aktiva samtidigt.

Har jag som SAS Guld rätt att kostnadsfritt välja säten i en Skyteam-bonusresa? både i app och på webb vill de ha 1079kr per säte. Ironiskt nog har jag kunnat välja säten på AF + KLM flighterna i samma bokning utan problem.

Den kommer inte att försvinna. De finns kvar så länge de är giltiga och du kan alltid ha flera kopplade till ditt konto.

Du kan ha många vouchers samtidigt, när du bokar kan du välja vilken du vill använda. Ringer du in för att boka kan du be agenten ta den voucher som passar bäst.
Tyvärr inte helt sant! Försökt få dem att ta en voucher som gick ut senare. Många HUCA och ingen lyckades lösa det. Det blev automatiskt den voucher som gick ut först när det gällde en telefonbokning.

Det kanske har löst sig nu, men fick inte i mars när jag bokade två olika resor i samband med AF:s stora släpp.

Toppen