nissefalk
Medlem
Jag fick också denna enkät, i kommentar la jag till något om min situation, jag försöker boka resa til Los Angeles med utresa i November och hemresa i April, då blir det ju lite problem med 330 dagars släpp, bokade först utresan som enkel och sedan la jag till en hemresa i Februari för att senare kunna ändra hemresan senare när platser för April släpps. Att då få betala extra för att ändra är ju lite trist, skulle fungera mycket bra i mitt fall om man kunde boka en enkel och sedan lägga till returen när platser släpps, helst då online med AMX 241 så man inte behöver vänta på att Tallin öppnar så man kan ringa in.
Med British Airways lyckades jag en gång genom att ringa guld supporten boka en utresa i First och hemresa i economy ett par dagar senare men ville egentligen ha en hemresa 3 veckor senare, de var då riktigt tillmötesgående och la in en notis i min bokning om att jag kunde fritt boka om hemresan en gång, fungerade perfekt när jag hittade retur när biljetterna hade släppts.
Med British Airways lyckades jag en gång genom att ringa guld supporten boka en utresa i First och hemresa i economy ett par dagar senare men ville egentligen ha en hemresa 3 veckor senare, de var då riktigt tillmötesgående och la in en notis i min bokning om att jag kunde fritt boka om hemresan en gång, fungerade perfekt när jag hittade retur när biljetterna hade släppts.