Agö
Medlem
Har du fått någon uppgradering på ett bra hotell?Relativt vanligt. Olika hotell har olika förmåner.
Har du fått någon uppgradering på ett bra hotell?Relativt vanligt. Olika hotell har olika förmåner.
Allt beror ju på vad man menar med ett bra hotel. Bank är ju iallafall inte ett dåligt hotell. Jag är relativt ny på detta och har bara bokat ett fåtal hotell utomlands med detta, ingen av dessa är i mina ögon att betecknas som bra.Har du fått någon uppgradering på ett bra hotell?
As I previously wrote, only the WLAN is a minus. Other than that, I could of course say that things could be slightly more modern in terms of decor in the rooms and public areas, but it's a British hotel. It would be blasphemy to expect anything else than aunty Martha's good ol' curtains and canvas works.
Säkert någon som gör det, jag letar oftast på booking.com sen kollar jag även hotellets egen sida, har hotellets egen sida samma villkor och tillval för samma eller lägre bokar jag hos dom direkt.Visa bifogad bild 90936
Att man fortfarande tillåts hålla på. Hotels.com
Carlton, Nürnberg. Hur kommer man fram till strax över 32' ?
Vid direktbokning Marriott. Billigaste rummet EUR 456 och deras bästa rum - Porticus Suite, hamnade på strax under EUR 800.
Kan det vara så att någon fortfarande går på detta ?
Är det säkert att boka hotell via Tui (tui.de)? Jag har bokat Crown plaza O'hare med dom. Det var halva priset mot alla andra bokningssidor.. det verkar ju lite skumt?Lite udda tips kanske, men brukar ibland boka via Tui.at som har en del i alperna samt solsemesterorter. Har också TUI:s egna hotell om man vill bo på ett sådant utan att boka en paketresa.
Någon som sitter inne på en bra anledning att samla till bonusnatt som jag har missat?