Senaste nytt

Vi som ska beställa SAS EuroBonus Elite American Express kortet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det någon som har kontaktuppgifterna till AMEX Elite Concierge?
Tänkte prova dem för första gången och nu hittar jag inte kontaktuppgifter på hemsidan.
Har inte sett direktnumret, men om du ringer till vanliga amex servicenumret för kortet (står på baksidan) så får du ett alternativ i menyn för att bli kopplad dit. (Har aldrig testat men förutsätter att det funkar)

Har inte sett direktnumret, men om du ringer till vanliga amex servicenumret för kortet (står på baksidan) så får du ett alternativ i menyn för att bli kopplad dit. (Har aldrig testat men förutsätter att det funkar)
Fick nummer till lifestyle: 020-565555 (de ber om kortnummer så ingen idé att ringa om du har premium eller lägre)

Kändes det som att du fick bra hjälp med det du bad dem om?
Jag tänkte skriva lite om det sen, jag har inte fått svaret ännu men de skickade en bekräftelse på en reservation som skulle till någon annan i ett SMS (inte 100 imponerad av det) men som sagt, när jag fått svar återkommer jag med summering

Jag har använt 020- numret på baksidan av Elite-kortet och valde lifestyle. Använde det för att boka restaurang i helgen, vilket de löste utmärkt för mig, både jag o fru mkt nöjda :).

Fler som saknar sina Amex Rewards på EB-kontot? Har inte fått något sen 20 okt.

Nya rutiner eller är det bytet till Elite-kortet som rör till det?
Pratade med AmEx idag - tydligen var det något tekniskt problem mellan dem och SAS, och novemberpoängen skulle komma någon gång i december istället.

Verkar vara ständigt tjall på den linjen numera...
Har fortfarande inte fått något och pratade idag med AmEx igen. Tydligen hade poängen fastnat i rymden på något sätt, men tjejen i kundtjänst skulle kolla upp det. Ett tips kan vara att kolla sitt EB-konto, jag är säkert inte ensam om att ha råkat ut för det här.

Har fortfarande inte fått något och pratade idag med AmEx igen. Tydligen hade poängen fastnat i rymden på något sätt, men tjejen i kundtjänst skulle kolla upp det. Ett tips kan vara att kolla sitt EB-konto, jag är säkert inte ensam om att ha råkat ut för det här.
Jag fick heller inga poäng, enligt ktj så hade poängen automatiskt skjutits över till nästa månad i och med att jag avslutade mitt Premium-kort och skaffade Elite-kortet istället. Kollar jag nu på Mina sidor på Amex så kan jag se att poängen som skulle förts över sist nu flyttats över till Elite kortet och ska föras över vid nästa tillfälle.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen