Christian Sternudd
Medlem
Jahopp, nu har det snart gått en vecka sen jag fick korten, första fakturan har till och med ställts ut och på den finns min årsavgift med...några poäng? Icke...
Ringde i tisdags kväll för att fråga hur min felanmälan från måndags morse låg till. Svaret var att den avdelningen inte var kvar men en notering om att ringa mig under onsdagen gjordes, dock ingen som ringde under onsdagen. Blir väl till att slå en signal idag igen. Börjar spela mindre och mindre faktisk roll dock. Om 1.5 veckor har jag ändå tjänat in de 18500 poäng jag saknade för Diamond. Men underligt är det hur som helst
Tillägg: 08:45 torsdag, ringde igen, principsak nu mer.
Efter en hel del frågor från tjejen i ktj, bland annat om jag fått min 2-4-1 voucher, vilket jag inte fått heller sen 2 veckor, så ringde hon igen sin kollega. Svaret var att man fortfarande väntar på SAS och deras utredning i varför jag inte får mina poäng. Nu har jag inte längre har mitt sockersöta sätt att snällt vänta utan börjar ifrågasätta deras retorik i kommunikationen, "vi bör få svar alldeles strax" när det gått 1 vecka i stort sätt.
Börjar fråga hur relationen AMEX/SAS ser ut egentligen när man låter sina partners behandla sina kunder såsom mitt exempel varit, visst det finns svält och människor som har det svårt på riktigt, men om vi nu bortser från livsåskådningen så har jag köpt något som jag varken fått helt ut eller på ett förväntat sätt.
Tjejen bedyrade att relationerna är tipp-topp men att SAS "är rätt långsamma på att svara när vi frågar om saker" nått vi känner igen?
Trist är vad det är hur som helst, idag frågade jag till och med om AMEX inte känner att ett plåster på såren kan vara relevant, tog exemplet med 12000 poäng för att det är fel bokstav stämplat på plastkorten för folk en-masse...fick iskall hand att då det är SAS fel rätt igenom allting (tydligen) så får jag ta det med SAS...wooptiedoo
Ringde i tisdags kväll för att fråga hur min felanmälan från måndags morse låg till. Svaret var att den avdelningen inte var kvar men en notering om att ringa mig under onsdagen gjordes, dock ingen som ringde under onsdagen. Blir väl till att slå en signal idag igen. Börjar spela mindre och mindre faktisk roll dock. Om 1.5 veckor har jag ändå tjänat in de 18500 poäng jag saknade för Diamond. Men underligt är det hur som helst
Tillägg: 08:45 torsdag, ringde igen, principsak nu mer.
Efter en hel del frågor från tjejen i ktj, bland annat om jag fått min 2-4-1 voucher, vilket jag inte fått heller sen 2 veckor, så ringde hon igen sin kollega. Svaret var att man fortfarande väntar på SAS och deras utredning i varför jag inte får mina poäng. Nu har jag inte längre har mitt sockersöta sätt att snällt vänta utan börjar ifrågasätta deras retorik i kommunikationen, "vi bör få svar alldeles strax" när det gått 1 vecka i stort sätt.
Börjar fråga hur relationen AMEX/SAS ser ut egentligen när man låter sina partners behandla sina kunder såsom mitt exempel varit, visst det finns svält och människor som har det svårt på riktigt, men om vi nu bortser från livsåskådningen så har jag köpt något som jag varken fått helt ut eller på ett förväntat sätt.
Tjejen bedyrade att relationerna är tipp-topp men att SAS "är rätt långsamma på att svara när vi frågar om saker" nått vi känner igen?
Trist är vad det är hur som helst, idag frågade jag till och med om AMEX inte känner att ett plåster på såren kan vara relevant, tog exemplet med 12000 poäng för att det är fel bokstav stämplat på plastkorten för folk en-masse...fick iskall hand att då det är SAS fel rätt igenom allting (tydligen) så får jag ta det med SAS...wooptiedoo
Last edited: