Affärshotell där enda möjligheten att stryka sin skjorta är att gå till receptionen och få karta och kompass och sedan irra runt i diverse kulverts för att till sist hamna i ett strykrum som nog var fräsht på 70-talet med en trasig strykbräda och ett 59:- ÖoB strykjärn utan ånga och ingen sprutflaska. Jag HATAR att dyka upp på ett affärsmöte i en skjorta som ser ut som om jag sovit i den den senaste veckan..... Senaste bottennappet, Radisson Blu Hotell Norge i Bergen.
Personal som sitter och knappar i sina mobiler och/eller diskuterar privatliv, i tron om att gästen inte ser detta och samtidigt lider servicen.
Is there an iron in our room?Lite OT men det är ju helt sinnes i Italien där det är förbjudet att tillhandahålla strykjärn på grund av (inbillad gissar jag) brandrisk. Har till och med blivit hotad med "fire police" om jag skulle bli påkommen med ett resestrykjärn. Min erfarenhet är att de flesta ställen utanför storstäder dessutom respekterar förbudet så man får ha rund budget för pressing service.