Vore kul med en tråd om dråpliga situationer som uppstått på hotell man bott på, jag har själv en hel massa på lager...
Men det kanske redan finns en sådan tråd?
Det värsta jag har råkat ut för var häromveckan där man kunde säga upp sig från all housekeeping i utbyte mot 1000 Club Carlson poäng, €3 i miljödonation eller 10% rabatt i restaurangen. En riktigt usel deal då det enbart gällde för vistelser längre än två nätter.Hotell som har ett överdrivet miljötänk. Jag kan visst köpa att hotell har ett visst miljötänk. Men ALLTING måste inte vara i återvunnet material, i trä och-/eller i miljösamma förpackningar. Man betalar ändå bra med pengar per natt, det minsta man kan begära är väl att man upplever det som ett hotell och inte som att man bor på en Svanenmärkt Återvinningscentral.
Det värsta jag har råkat ut för var häromveckan där man kunde säga upp sig från all housekeeping i utbyte mot 1000 Club Carlson poäng, €3 i miljödonation eller 10% rabatt i restaurangen. En riktigt usel deal då det enbart gällde för vistelser längre än två nätter.
Men då får du väl inte minibaren påfylld?Hmm, jag brukar avstå housekeeping om jag bara bor två nätter (bädda sängen lärde man sig ju i det militära ändå), men har aldrig förväntat mig någon kompensation.
Det värsta jag har råkat ut för var häromveckan där man kunde säga upp sig från all housekeeping i utbyte mot 1000 Club Carlson poäng, €3 i miljödonation eller 10% rabatt i restaurangen. En riktigt usel deal då det enbart gällde för vistelser längre än två nätter.
Hmm, jag brukar avstå housekeeping om jag bara bor två nätter (bädda sängen lärde man sig ju i det militära ändå), men har aldrig förväntat mig någon kompensation.