Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Intressant. Använde en voucher för bokning med SK till EWR. Optiontown vill ha 592 USD CPH-EWR från ekonomi till affärsklass och 711 USD EWR-CPH. Det följer mönstret som rapporterats i tråden. Det är rejält bokat i ekonomi båda vägarna. Kan det bli nu Diamond-förmånerna trillar in? Ska nog vifta med kortet ( jumbooze )...

Jag lägger hellre USD 1300 på trevlig mat i NYC.

Har bokat ARN-ORD och ORD-CPH-ARN en helg i november och Optiontown vill ha 215 respektive 225 euro till PLUS. Ännu ett i princip helt tomt plan enligt Expertflyer. Minns inte att uppgradering till PLUS nånsin legat så högt, tror runt 140 varit normalt. Är ju nästan ett halvår till avresa, kan det vara värt att avvakta? Har någon erfarenhet av att priset kan gå ner?

Har bokat ARN-ORD och ORD-CPH-ARN en helg i november och Optiontown vill ha 215 respektive 225 euro till PLUS. Ännu ett i princip helt tomt plan enligt Expertflyer. Minns inte att uppgradering till PLUS nånsin legat så högt, tror runt 140 varit normalt. Är ju nästan ett halvår till avresa, kan det vara värt att avvakta? Har någon erfarenhet av att priset kan gå ner?
Jeg havde ventet, men fuldt priserne tæt.
Mvh. Christian med 0/2 på OT....

Får man 200% baspoäng om man uppgraderar från Go till Plus? Som man hade bokad Plus från början?

Optiontown är som när du betalar biljetten med pengar. Ja, du får 200% i Plus/Business med OT.

Last edited by a moderator:

Jag har sett att priserna både gått upp eller ner.. Vi drar till NY i Augusti. Första gången jag kollade så skulle dom ha 1800 euro för oss 2 i båda klasser T.or. 3 veckor senare blev det 1508 euro och nu senast som jag då slog till var det 1200 euro..

/flapps

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen