Första försöket, flyger SK998 PVG-CPH på måndag - inget besked ännu. Vill någon med expertflyer vara vänlig och kika på beläggningen på den flighten? Om det tros spela roll, försökt med upgrade från Go till Plus. Tack!
Första försöket, flyger SK998 PVG-CPH på måndag - inget besked ännu. Vill någon med expertflyer vara vänlig och kika på beläggningen på den flighten? Om det tros spela roll, försökt med upgrade från Go till Plus. Tack!
Skickar ett PM till dig med seatmaps, onödigt att lägga upp så stora bilder här i tråden![]()
Återigen - det finns inga belägg för att bokningsläget påverkar OT-chansen. En anledning till detta är att dessa siffror bara visar vad SAS vill sälja, inte hur många faktiska lediga stolar som finns och korrelationen mellan dessa kan vara rätt iten.
Men han bad om dom o därför jag la upp allt![]()
Jag vill ha en miljon i månadslön, fixar du det också?
Grattis, bra pris! Inte ovanligt att Optiontown släpar. Du bör redan nu kunna ringa SAS och boka plats i Plus-kabinen om det inte går online.
Me happy!
Uppgradering OT SK 901 CPH-EWR 12/6. Både jag och väninnan blev uppgraderade, separata bokningar, men vi bad om groupbooking på OT. Pris 330 Euro. Första OT-försöket! Fått ny biljett från SAS, men inte ett ljud från OT.
En fråga: Har någon av er flygit med LN-RKP (Lan Kärran)? Vad blir bäst - rad 5 eller rad 7? Rad 7 var tydligen bakom galleyt, vilket innebär att det blir något slags minikabin minikabin rad 5-7 bakom galleyt. Men vad händer i galleyt, blir det störningar därifrån?
Me happy!
Uppgradering OT SK 901 CPH-EWR 12/6. Både jag och väninnan blev uppgraderade, separata bokningar, men vi bad om groupbooking på OT. Pris 330 Euro. Första OT-försöket! Fått ny biljett från SAS, men inte ett ljud från OT.
En fråga: Har någon av er flygit med LN-RKP (Lan Kärran)? Vad blir bäst - rad 5 eller rad 7? Rad 7 var tydligen bakom galleyt, vilket innebär att det blir något slags minikabin minikabin rad 5-7 bakom galleyt. Men vad händer i galleyt, blir det störningar därifrån?