Jag tycker PE är helt ok, mycket bättre än economy. Så jag tycker det är värt det.Slipspåfredag skrev:Hur värt är det att flyga SAS Plus på longhaul? Har flugit ekonomy och business, men aldrig "premium economy" på longhaul. Är det värt de extra slantarna?Klicka för att utvidga...
håller med, lätt värt pengarnaJohanna skrev:Jag tycker PE är helt ok, mycket bättre än economy. Så jag tycker det är värt det.Klicka för att utvidga...
Hela vägen BHX-GOT eller BHX-CPH för 79 $, jag trodde bara att man fick priset i €m96olsen skrev:$79 for BHX - GOT den 24:e. Ligger lågt så längeKlicka för att utvidga...
011430121 skrev:Hela vägen BHX-GOT eller BHX-CPH för 79 $, jag trodde bara att man fick priset i €Klicka för att utvidga...
Sven skrev:Biljetten blir dyrare men får man även betala mer för OT? Det är inte min erfarenhet.Klicka för att utvidga...
Sven skrev:Billigare eller dyrare närmare avgång?Klicka för att utvidga...
Uppgraderingen gick igenom. Priset var 38 EUR.Orren skrev:Gjorde en förfrågan på uppgradering mellan SPU - ARN, första gången jag provar inom Europa - får se hur det gårKlicka för att utvidga...
Du ansöker varje segment för sig och det är pris per flight och personAlexander Chibout skrev:Om jag har en bokning med en mellanlandning, säg ARN-CPH-TXL och ska köpa en OT är det styck pris per flight nummer? Alltså 24E för ARN-CPH sedan 24E för CPH-TXL! Försöker se om OT är värt att ta risken på eller om man ska redan nu boka Plus...Klicka för att utvidga...
Exakt vilket pris det är vet du inte förrän du ansöker. Fördelen med OT jämfört med bokad Plus är intjäningen av EB-poäng, nackdelen osäkerheten om den går igenom.Alexander Chibout skrev:Om jag har en bokning med en mellanlandning, säg ARN-CPH-TXL och ska köpa en OT är det styck pris per flight nummer? Alltså 24E för ARN-CPH sedan 24E för CPH-TXL! Försöker se om OT är värt att ta risken på eller om man ska redan nu boka Plus...Klicka för att utvidga...
pswe skrev:Exakt vilket pris det är vet du inte förrän du ansöker. Fördelen med OT jämfört med bokad Plus är intjäningen av EB-poäng, nackdelen osäkerheten om den går igenom.Klicka för att utvidga...
johisco skrev:Tror ni att det alltid bara blir dyrare? Kollade en fjärde gång nu och nu låg business på över 8200 sek till business TOR vilket är det dyraste förslag jag fått någonsin. Får nog bli economy...Klicka för att utvidga...
Yes, stämmerAABack2ARN skrev:27000 för två tur och retur? Cirka 6500 kronor per väg och person alltså?Klicka för att utvidga...