karho
Medlem
Fick igenom OT på gårdagens SK904 EWR - ARN, eco -> C. Hade en trevlig flight, när triple qualifying points kommer in är jag guld!![]()
Grattis! Vad fick du betala?
Fick igenom OT på gårdagens SK904 EWR - ARN, eco -> C. Hade en trevlig flight, när triple qualifying points kommer in är jag guld!![]()
Fick ett lite annorlunda besked från OT idag. Någon som fått det tidigare?
"Your upgrade to Business has been accepted subject to availability upon checking in at the Copenhagen airport for your flight SK997 Copenhagen - Shanghai Mar 3
Gick in på mina bokningar på sas.se och de hade satt oss på 5G och H. På ARN-ORD flög vi med A340 och blev då placerade i den andra mindre kabinen. Har inte så många andra platser att välja på (D/E på samma rad och rad 6), men jag antar de vi fått är okej?
Visa bifogad bild 12638
Såhär ser priserna ut på uppgraderingar CPH-BKK för min del, tyvärr får man ju ta detta ggr 4 då hela familjen skall med...
Kommer nog att att lägga in en förfrågan på Eco xtra på utresan oxå bara DC kortet får svalna lite efter julhandeln.![]()