Det vi sett på sistone med SAS kampanjer och jättebilliga fares, är skyhöga avgifter för potentiell OT-uppgradering. Rätta mig gärna om jag har fel, men jag tror detta är första gången vi sett en koppling mellan biljettpris och uppgraderingskostnad.robfro skrev:Har läst ett tiotal sidor bakåt. Inte hittat svaret på frågan även om jag kan gissa mig till det men. Det finns inget prognostiskt värde i billiga priser? Halvfulla plan? etc utan det verkar handla om faktorer man kanske inte ser?Verkar nämligen som att vissa haft riktiga guldlägen men inte fått och vice versa.Klicka för att utvidga...
Vad brukar OT kosta? Jag bokade Arlanda-Washington i höst för 2999:- och OT-uppgradering till plus kostar 172 euro enkel väg.iRobert skrev:Det vi sett på sistone med SAS kampanjer och jättebilliga fares, är skyhöga avgifter för potentiell OT-uppgradering. Rätta mig gärna om jag har fel, men jag tror detta är första gången vi sett en koppling mellan biljettpris och uppgraderingskostnad.Klicka för att utvidga...
Hej!jonten skrev:Vad brukar OT kosta? Jag bokade Arlanda-Washington i höst för 2999:- och OT-uppgradering till plus kostar 172 euro enkel väg.Klicka för att utvidga...
Bridgeman skrev:Har just fått mail från SAS SK903. Onsdag 2/7 SAS GO -> Business. Detta är 5/5 OT. Tackar för det..Klicka för att utvidga...
teachme skrev:Vad fick du betala? Ska flyga samma några dagar innan jul, nu ligger det på 173 Euro till Plus och 433 till Business. Känner att jag vill avvakta en ev. prissänkning...Klicka för att utvidga...
comfytravel skrev:Det låter billigt med €433 till Business...mvhUlfKlicka för att utvidga...
jth skrev:Nja. Fick nyligen priser på drygt €340 Go-> business för en flight i september, men det har åkt upp och ner en hel del nyligen.Klicka för att utvidga...
€500 enkel är klart över medel.comfytravel skrev:OK, vill minnas att jag pyntade i storleksordningen €500.Klicka för att utvidga...
teachme skrev:Vad fick du betala? Ska flyga samma några dagar innan jul, nu ligger det på 173 Euro till Plus och 433 till Business. Känner att jag vill avvakta en ev. prissänkning...Klicka för att utvidga...