Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Från vad som sagts, så ska OT gå före, men jag vet inte om juryn har kommit tillbaka i frågan 100%.

Imho är OT en bättre deal eftersom man då får poäng för sin uppgraderade klass.

Strul blir det nog inte, men jag hade utgått från att om du gör det, så ser SAS båda dina bud och väljer det som de tjänar mest pengar på.

Edit: Tvåa! Agehall är snabb som attan... :)

Fick inte uTo på SK997 CPH-PVG imorgon. Får försöka med poäng, är det värt det?

3 platser kvar i business enligt resebyrån. Prem eko helt full.

Beror på vad du själv tycker. Min erfarenhet är dock att om du ber ARN skicka meddelande till CPH om att du vill uppgradera kommer CPH snarare att sätta dig i det trasiga sätet längst bak i economy. Så ska du försöka bör du, ime, göra det när du kommer till CPH och det förutsätter att du är där i god tid.

Jag har en plats i prem eko, kanske man ska nöja sig med den? Poängen jag har sparade är tänkta för FRA FCT... ;)

Jag landar i CPH nog hela 50 min innan denna flight. ;)

Jag bokade nyss ARN-CPH-NRT-CPH-ARN och funderar lite på OT.
Vad kostar det att uppgradera en sträcka? SAS stolar är ju inte så mycket att hänga i granen så jag velar lite fram och lite tillbaka..

Last edited:
Det beror på, men ungefär €150-180/kabinklass tror jag är det som brukar rapporteras. Men gå in och kolla vad du får för erbjudande. Det varierar...

Upgrade decision pending på ditvägen nu. (Var ej möjligt att göra "request" på hemvägen)
Kostade 289€ för CPH-NRT från low-economy till Business.

Upgrade decision will be emailed to you normally between 1-3 days before flight departure and at least 4 hours before flight departure.

Oj, det var tätt inpå. :p

Last edited:
Så här ser det ut idag cirka 20-25 dagar före avfärd..

Carrier Flight From Depart To Arrive A/C St Availability
--------- ------ ---- -------- ---- -------- --- -- --------------------------------------------------------------------
SK 983 CPH 15:45 NRT 09:35 343 C9 D9 Z4 R0 J0 Y9 S9 B9 P0 A0 E9 M9 H9 Q9 V9 W9 U9 K9 L9 T9 O0 G9 N0

Som det ser ut nu bör jag väl ha ganska bra chans?

Availability säger tyvärr väldigt lite, så det är svårt att spekulera. :(

edit: Det var dock ett helt OK pris om du frågar mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen