Senaste nytt

Uppgradering med Optiontown

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, givetvis skiljer det på olika sträckor. Populära sträckor som BKK är det ofta full på i C och då är det givetvis svårare med OT.

Jag har en alert ute för att se om det blir en bokningsklass B ledig. Kommer ändringen från S till B (och ca 5000 kr billigare grundbiljett) att ställa till det med min OT uppgradering?

Första och sista arbetsdagen i veckan är nog svårast. Jag har provat en måndag till EWR, men lyckades inte. Var knökfullt i Eco+ samt C.

Jag har en alert ute för att se om det blir en bokningsklass B ledig. Kommer ändringen från S till B (och ca 5000 kr billigare grundbiljett) att ställa till det med min OT uppgradering?

Bra fråga. Om du får ett nytt biljettnummer så ställer det nog till saken, men jag tror inte jag läst om någon som testat, så det är svårt att veta.

Jag chansar. Nu har jag iofs väntat i snart 5 minuter på att PayPalkopplingen ska ske... Bara står väntar... Payment being requested...

Har en fråga;

Om man lägger in en ansökan både via OT om att bli uppgraderad från economy till business men även genom SAS att uppgradera från economy till business med intjänade poäng - kan det då bli något strul? Bör man bara göra antingen OT eller EB eller kan man göra båda för att liksom gardera sig och sedan välja antingen om man antingen vill uppgradera genom OT eller med EB-poäng beroende på vilket man tycker ger bäst deal?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen