customerrelations@hertz.se ?Skippa dom, som sagt var här, och kontakta den svenska kundtjänsten direkt istället.
Finns det nån dedikerad för President Circle?
customerrelations@hertz.se ?Skippa dom, som sagt var här, och kontakta den svenska kundtjänsten direkt istället.
hur mycket längre upp, hittade en .com adress några sidor bakKolla lite längre upp här i tråden.
Upp till 10 000 extrapoäng och 5000 statuspoäng på hyrbil med Hertz
@Tevyn Till vilken epost mailar du? Inte fått något svar ännu på mitt försök till korrigering.www.businessclass.com
Det var inte Diamondsupporten vi sa du ska mejla till.Nu har jag fått svar från Diamond supporten
Dear Mr FF#1,
Thank you for your email. I will be assisting you in English if you don't mind.
It seems like you made the car hire via Hertz page directly and not via SAS webpage.
For any points to be earned, our members need to log in with their EuroBonus credentials before starting their booking so their EuroBonus member number gets recognized in their booking to earn points and show your EuroBonus card at time of pick up.
In this case none of the above was done so I am afraid I'll have to reject the below request.
Have a nice day.
Kind Regards,
Verkar kört, bokade via länken i SAS mailet men var nog inloggad på Hertz så det vart nått knas..... Suck hatar hyrbilskampanjer.....
jag vet, men i brist på bättre adress så provade jag där mest bara för att se vad jag fick för svar?Det var inte Diamondsupporten vi sa du ska mejla till.
Nej, reservations@hertz.sejag vet, men i brist på bättre adress så provade jag där mest bara för att se vad jag fick för svar?
Var skulle jag maila, snälla hjälp!
EDIT: kollade i min Hertz profil, där finns den med fast med 0 Hertz poäng, precis som det ska vara
Om det är som de säger så borde jag fått antingen Hertz poäng eller "normala" EB poäng.
tilläg.... urk...
EDIT2: i leda och tristess så skrev jag på svenska till Goldservice@hertz.se.... vi ser väl vad som händer?
Stort tack, mailat även dit, snart blir de galna på mig
Studsade som olevererbart till den mailen...
Hen har semester nu, annars så.Studsade som olevererbart till den mailen...
Personen C som du tipsat om tidigare har passat mig vidare.