Senaste nytt

Upp till 10 000 extrapoäng och 5000 statuspoäng på hyrbil med Hertz

Kampanjen som fortsätter att avta i värde :)

• Hyr 1 - 6 dagar: Tjäna 1 000 Extra poäng + 500 Status poäng
  • Hyr 7 - 27 dagar: Tjäna 1 500 Extra poäng + 750 Status poäng

Förresten – är det någon som har listat ut varför priset skiljer sig om man skickar med sitt Hertz Gold Plus Rewards-nummer?
Alltså, först efter det att bokningen gjorts så får man se det högre priset.

Före bokning:
Screenshot 2024-07-01 at 15.33.14.png

Efter bokning:
Screenshot 2024-07-01 at 15.33.30.png
Screenshot 2024-07-01 at 15.33.40.png

Den där "varningstexten" dyker upp för mig även om jag inte lägger till Hertz-nummer, men då är priset åtminstone detsamma som innan jag klickar på boka.

Kampanjen som fortsätter att avta i värde :)

Förresten – är det någon som har listat ut varför priset skiljer sig om man skickar med sitt Hertz Gold Plus Rewards-nummer?
Alltså, först efter det att bokningen gjorts så får man se det högre priset.

Före bokning:
Visa bifogad bild 154464

Efter bokning:
Visa bifogad bild 154466Visa bifogad bild 154465

Den där "varningstexten" dyker upp för mig även om jag inte lägger till Hertz-nummer, men då är priset åtminstone detsamma som innan jag klickar på boka.

Förklarar inte hela skillnaden men det ser ut som den lägger på mer försäkringar. Antingen läser den in fel från din profil, eller så har du i profilen gjort val som kickar in.

Förklarar inte hela skillnaden men det ser ut som den lägger på mer försäkringar. Antingen läser den in fel från din profil, eller så har du i profilen gjort val som kickar in.
Mm, det ser onekligen ut som det... Jag har "decline" på allt valbart i min hertz-profil, så vet inte vad det skulle vara. :(

Men dessutom dyker varningen upp även om jag inte länkar till hertz-profilen. Alltså bara genom att vara inloggad hos SAS.

Mm, det ser onekligen ut som det... Jag har "decline" på allt valbart i min hertz-profil, så vet inte vad det skulle vara. :(

Men dessutom dyker varningen upp även om jag inte länkar till hertz-profilen. Alltså bara genom att vara inloggad hos SAS.
Det blir dyrare om du har decline på alla försäkringar, fick det förklarar av supporten på en bokning. De justerade till alla standard-försäkringar och nu stämmer priserna!

Toppen