Senaste nytt

Upp till 10 000 extrapoäng och 5000 statuspoäng på hyrbil med Hertz

Jag har varit i kontakt med Hertz - igen. De lovade att accelerera mitt ärende gentemot SAS - igen.

Väntar dock fortfarande på mina poäng för hyror innan sommaren...

Nittiosju (97) dagar tog det innan rätt antal Eurobonus extra-/statuspoäng anlände på kontot. Hertz kundtjänst har fortfarande inte svarat på mail. SAS Diamond kundtjänst har efter tre påminnelser löst kampanjförpliktelserna.

Tack!

Nittiosju (97) dagar tog det innan rätt antal Eurobonus extra-/statuspoäng anlände på kontot. Hertz kundtjänst har fortfarande inte svarat på mail. SAS Diamond kundtjänst har efter tre påminnelser löst kampanjförpliktelserna.

Tack!
+1
Såg idag att jag hade oväntat massa mer poäng på EB-kontot än igår. Fick scrolla långt bak tills i våras för att upptäcka att det kom från Hertz. Men jag tror det var SAS själva som tröttnade tillslut och fixade det bara.

Finns det något sätt att få in SAS bokningar i sitt Hertz-konto så man ser dem på nätet och i appen? Utan att göra nya bokningar?
Jag har inte hittat en sådan lösning, Hertz-kundtjänst kan inte heller… och inte säker att ny bokning hjälper heller om de inte kodat in rutan med Hertznummer igen i dialogen. :(

Toppen