Senaste nytt

Upp till 10 000 extrapoäng och 5000 statuspoäng på hyrbil med Hertz

Någon som vet :)
Ska hyra bil i 1 månad så det hade varit nice.

Congratulations on joining SkyTeam, SAS​

Get even more EuroBonus points with our special offer. Earn Bonus points, plus an additional 50% of the Bonus points value in Level points on your rentals exclusively with Hertz. Book now for up to 6,000 Extra points, plus up to 3,000 Status points.
Book by 15th September 2024. The offer is valid for rentals until 30 November 2024. Terms apply.

• Rent 1 – 3 days: Earn 2,00 Bonus points + 1,000 Level points
  • Rent 4 – 7 days: Earn 3,000 Bonus points + 1,500 Level points
  • Rent 8 – 14 days: Earn 5,000 Bonus points + 2,500 Level points
  • Rent 15 days and longer: Earn 6,000 Bonus points + 3,000 Level points

Congratulations on joining SkyTeam, SAS​

Get even more EuroBonus points with our special offer. Earn Bonus points, plus an additional 50% of the Bonus points value in Level points on your rentals exclusively with Hertz. Book now for up to 6,000 Extra points, plus up to 3,000 Status points.
Book by 15th September 2024. The offer is valid for rentals until 30 November 2024. Terms apply.

• Rent 1 – 3 days: Earn 2,00 Bonus points + 1,000 Level points
  • Rent 4 – 7 days: Earn 3,000 Bonus points + 1,500 Level points
  • Rent 8 – 14 days: Earn 5,000 Bonus points + 2,500 Level points
  • Rent 15 days and longer: Earn 6,000 Bonus points + 3,000 Level points

Tack bästa Lars

Nej det gör jag inte det finns det andra lämpligare forum om man är intresserad av det men du hade ju sluppit vänta i 4 dagar på svar på din fråga. :)
Har inte alltid tid bakom skärmen.
Jag tål inte dryga kommentarer bara. Om man inte vill hjälpa då kan man skippa att skriva. :) men men nice med kampanjen.

Har inte alltid tid bakom skärmen.
Jag tål inte dryga kommentarer bara. Om man inte vill hjälpa då kan man skippa att skriva. :) men men nice med kampanjen.
Men du förväntar att andra ska lägga ner tid bakom skärmen? Andra tål kanske inte att folk fyller forumet med frågor med lätt-googlade svar. Typ "SAS hyrbil kampanj".
God internet/forum-kutym är ju att försöka och söka själv först. Då kan man slippa dryga kommentarer. ;)

Har också fått mina poäng till slut!

Uppfattar att Hertz trots allt försökt att få det löst - SAS har trots flera mail till guldsupporten inte ens svarat.

Men du förväntar att andra ska lägga ner tid bakom skärmen? Andra tål kanske inte att folk fyller forumet med frågor med lätt-googlade svar. Typ "SAS hyrbil kampanj".
God internet/forum-kutym är ju att försöka och söka själv först. Då kan man slippa

Kära vän. Jag förväntar aldrig något. Så lägg inte antaganden som bygger på luft. Dock är jag hoppfull att det finns folk som svarar och har förståelse. Ibland har jag tid då svarar jag andra, jag lägger inga värderingar. Det är så himla typsikt att andra ska lägga sig i.

Vadå andra? Vadå tål? Vilka andra menar du? Du skapar ett problem när det inte finns. Snälla du!
Har absolut inget med god kutym att göra. Att ha förståelse, att alla lever inte samma liv. Är ett ödmjukt tankesätt.

Det är så himla lätt att vara negativ.

Btw löste jag hertz bokningen så nu är jag glad. Tack ännu en gång

God internet/forum-kutym är ju att försöka och söka själv först. Då kan man slippa dryga kommentarer. ;)
Vissa har bara tid att förklara varför de inte har tid. Märkligt, men inte värt att diskutera, för resonemanget går sällan fram. Och nu tillbaka till Hertz temat? :)

Toppen