David
Medlem
En bra bil som har bra med bruksutrymme(praktisk, va)
Japp, klagar inte på bilen i sig men det hade varit roligare att få spec:a en egen.
En bra bil som har bra med bruksutrymme(praktisk, va)
Allvarligt, du är Volvoanställd antar jag? Som jag. Min chef försökte pracka på mig min företrädares gamla bil. Bara att tacka nej så specar du upp en ny såklart.
Min snabbrecension av min A6 som jag plockade ut förra veckan, svart, sportstolar, sportchassi, 18tums fälgar, xenon led, park sensorer fram och bak och Bluetooth
Riktigt skön och bra kvalitetskänsla på allt, väldigt tyst och lite vägbuller trots 18tums. Kanon sport stolar som passar min korta kropp på168cm. Stereon med högtalare som är modellen mellan och ingår i business paketet är faktist kanon för att vara i en bil. Klart över medel. Strömmar musik via bluetooth. Bra körkänsla och styrningen är inte lika sport som bmw men tillräckligt.
Minus, den manuella växellådan känns inte så precis och lite svampig och halvlånga slag. Dock ljusår bättre än tex volvos. Har dock inte kört nya V40 och det sägs att den skall vara mycket bättre än föregångarna.
Hur ser de flestas bilpolicy ut här?
Hur liten motor valde du?
Vi bestämde oss för att ta fram egna regler i dessa tider av miljöbilar och hybrider. Enkla krav - ha kul när du kör!
Jag snackade mycket AMG tidigare i tråden. Av en "slump" fick jag möjlighet att förverkliga mina bildrömmar och det blev en sån här: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151920405735386.882159.758410385&type=1&l=65e8521e9d
Film: PROVKÖRD: Mercedes E 63 AMG - auto motor & sport
Halva redaktionen ska få provåka i eftermiddag![]()