simon_says91
Medlem
Kan bekräfta att idag genomförde jag en bokning åt en vän i januari 2019. Han flyger SQ hela vägen till Auckland i First T&R ut från Köpenhamn med både B77W och A380(SIN-AKL). Totalt 120K EB + voucher och 3400SEK i skatter.
Kan bekräfta att idag genomförde jag en bokning åt en vän i januari 2019. Han flyger SQ hela vägen till Auckland i First T&R ut från Köpenhamn med både B77W och A380(SIN-AKL). Totalt 120K EB + voucher och 3400SEK i skatter.
Det är riktigt najs!Coolt. Intressant nog (tror jag) att Singapore Airlines INTE klassificerar SIN-AKL-SIN som interkontinental men som regional och det medför att man öppnar upp för A380.
Med informationen från @Dr. Miles är det kanske så enkelt att som en del av Joint Venture mellan SAS/SQ på den skandinaviska marknaden får SAS preferensstatus.
Hur hittar du det bokningsbart med EuroBonus?Det är riktigt najs!
Hittar även LHR-SIN dock med B77W morgonavgång så nya SQ F är tveksam att man kan nå här om inten equipment change sker.
Tittar man seatmap på de planen som trafikerar Auckland så är det gamla suites och inte nya tyvärr. Men det lär vara en grym upplevelse i vilket fall.Kan bekräfta att idag genomförde jag en bokning åt en vän i januari 2019. Han flyger SQ hela vägen till Auckland i First T&R ut från Köpenhamn med både B77W och A380(SIN-AKL). Totalt 120K EB + voucher och 3400SEK i skatter.
Intressant. Hittade flera F-stolar SIN-AKL?Kan bekräfta att idag genomförde jag en bokning åt en vän i januari 2019. Han flyger SQ hela vägen till Auckland i First T&R ut från Köpenhamn med både B77W och A380(SIN-AKL). Totalt 120K EB + voucher och 3400SEK i skatter.
HemlisHur hittar du det bokningsbart med EuroBonus?
Ja det finns väl bara 2-3 plan med Nya sviten och det är dessutom en halvering av antal pax dom tar in. Ytterst tveksam att den någonsin blir tillgänglig.Tittar man seatmap på de planen som trafikerar Auckland så är det gamla suites och inte nya tyvärr. Men det lär vara en grym upplevelse i vilket fall.
Hittade bara 1 säte på datumen 2 jan - 16 jan.Intressant. Hittade flera F-stolar SIN-AKL?
Så sträckan SIN-AKL är med SQ i F (A380) och bonusbiljett (SAS Eurobonus)? Sjukt bra i så fall.