Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

Någon som testat boka F på sträcan Ist-Sin? Den rutten går ju boka i C på SQ, så den kanske öppnats för F reservationer på poäng?

Själv har jag en bokning som är högst icke-flexibel på datum jag rimger o kollar tillgänglighet titt som tätt utan framgång.

Men idag sade Kristina att det bara är CPH-SIN och vise versa som går att boka med SQ.
Om hon faktiskt visste det genom regler/info eller om uttalandet grundades endast i vad de lyckats boka får vara osagt...

är det endast Köpenhamn - Singapore som det går att boka eller finns även andra Europeiska städer med i tillgängligheten? Vad jag förstått så har ingen hittat flygningar till/från USA i F med EuroBonus?

Det verkar så. Enligt:

har de ingått "ett avtal" som gäller just den rutten. Jag vet inte hur tillförlitlig källan är.

Ringde precis för att kolla tillgänglighet på kommande resa jag har nästa vecka ut. Fanns ej tillgänglighet på min "optimala" resplan jag har idag, tyvärr. Får se om jag går vidare och ändrar resdagar.

JV: I would like to check availability on a new opportunity I've heard of, and maybe change my excisting booking.
Kristina: Oh, you mean CPH - SIN on Singapore Airlines in First Class?

Verkar vara ett populärt ämne på inkommande samtal till dem just nu. :D

Toppen