Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

Matore

Medlem
Jag ringde faktiskt SAS och testade att boka igår och jag måste ha hamnat hos samma agent som var ny på jobbet... För hon hittade platser på 4-5 datum!!
Ställde lite öppna kontrollfrågor som avgångstid flygnummer etc och de gick verkligen att sälja ner, ex C på CPH-SIN 19 feb-
MEN - körde en HUACA och surrade lite och agent nr 2 sa att de SER bonusplatserna som bokningsbara men får inte sälja.
Så - inget nytt tyvärr!
 
  • Gilla
Reactions: Gus

LPC123

Medlem
Jag ringde faktiskt SAS och testade att boka igår och jag måste ha hamnat hos samma agent som var ny på jobbet... För hon hittade platser på 4-5 datum!!
Ställde lite öppna kontrollfrågor som avgångstid flygnummer etc och de gick verkligen att sälja ner, ex C på CPH-SIN 19 feb-
MEN - körde en HUACA och surrade lite och agent nr 2 sa att de SER bonusplatserna som bokningsbara men får inte sälja.
Så - inget nytt tyvärr!
Men du boakde inget av den första personen för att se om det funkade?
 
Jag ringde faktiskt SAS och testade att boka igår och jag måste ha hamnat hos samma agent som var ny på jobbet... För hon hittade platser på 4-5 datum!!
Ställde lite öppna kontrollfrågor som avgångstid flygnummer etc och de gick verkligen att sälja ner, ex C på CPH-SIN 19 feb-
MEN - körde en HUACA och surrade lite och agent nr 2 sa att de SER bonusplatserna som bokningsbara men får inte sälja.
Så - inget nytt tyvärr!
Lär bli ett hett diskussionsämne med Eurobonuschefen på Diamond/Pandion eventet nu i November. Förstår att man är i Chapter 11 men var ärliga utåt, dom höjde ändå bonuspriserna till Singapore och söderut av den anledningen kan jag tänka mig.
 
Toppen