LPC123
Medlem
Kolla i tråden frågor om att boka award eller vad den nu heterVa? Jag tittade tillbaka 10 sidor i tråden "Posta dina lyckade bonusresor 2022", hittar inga poster där det står något om SQ.
Kolla i tråden frågor om att boka award eller vad den nu heterVa? Jag tittade tillbaka 10 sidor i tråden "Posta dina lyckade bonusresor 2022", hittar inga poster där det står något om SQ.
Kolla i tråden frågor om att boka award eller vad den nu heter![]()
Jag har bokat SQ business class med poäng idag CPH-SIN-BKK så det går!
Jag som trodde att det berodde på ett tekniskt fel att det inte går att boka.faast, det diskuterades väll också att det troligen är ett agent fel, att sas kan se platser men får INTE boka dom.
Troligen pga för hög kostnad, så att en ny på jobbet har gjort fel och bokat är troligt
De har ändrat den formuleringen...Jag som trodde att det berodde på ett tekniskt fel att det inte går att boka.![]()
Noterat att SAS ändrat texten som tidigare var i stil med "Det går inte att boka bonusbiljetter med Singapore Airlines på grund av tekniska skäl" till nu "SQ är inte tillgängligt för poängbokningar." Säger något, tyvärr.
Det har jag missat. De har alltså insett efter några år att de saknar kompetens att laga det tekniska felet.De har ändrat den formuleringen...
Nja, dom "saknar" ekonomin för att kunna "laga" det.Det har jag missat. De har alltså insett efter några år att de saknar kompetens att laga det tekniska felet.![]()
Jag fattar, är bara lite ironisk.Nja, dom "saknar" ekonomin för att kunna "laga" det.
Menat att sas tycker det är för dyrt med det pris som Singapore Airline vill ha för att erbjuda bonusplatser
Förstod det men är bara tydlig mot dom som inte fattar den irroninJag fattar, är bara lite ironisk.![]()