Senaste nytt

Singapore Airlines First Class nu bokningsbart med EuroBonus (2018-02-27)

Hur ser man om det är gamla eller nya sviten? På deras sajt finns två olika A380 med olika sestmaps beskrivna men hur vet man vilken som går på vilken sträcka?
Gaaah har inte nått spend ännu men har massa poäng. Frustrerande.
Några tips på hur man gasar spend? Coop presentkort lär funka(?)
Har du en massa poäng behöver du ju inte en voucher utan kan boka ändå.

Last edited:
Pratade precis med Singapore Airlines support, vet inte hur mycket av de som var sant i de damen sa.
Men jag frågade om lite resor mellan Singapore och Seoul och Kina. Berättade att Sas inte hittade några FIRST men åtminstone BIZ stolar. Enligt damen på SQ-support så fanns de flera first stolar kvar, men! Dessa var bara till Kris Flyer.

Hon nämnde dock att dryg 1 vecka innan så kan de komma ut stolar till folk som använder Eurobonus, om de inte lyckats fylla planet.
Så kommer prova att boka om min resa då.

Finns det fortfarande inget sätt att se tillgänglighet (som folk vill dela med sig av, tydligen vet @simon_says91 men han gillar inte att dela med sig :)) utan det är att ringa som gäller?

• Gilla
Reactions: Gus
Man kan be en kompis ringa också om man inte vill själv. :)
Nu specificerade jag inte i frågan vem som skulle ringa. Det kan vara jag, en vän, en ovän, mina söner eller en främling, eller någon av alla dessa alternativ, jag syftade på.

Skall jag tolka ditt svar att det inte finns något sätt att se tillgängligheten online?

Man kan be en kompis ringa också om man inte vill själv. :)
Finns det fortfarande inget sätt att se tillgänglighet (som folk vill dela med sig av, tydligen vet @simon_says91 men han gillar inte att dela med sig :)) utan det är att ringa som gäller?

Ja eller så kan man registrera ett kris flyer konto. Sök på bonusresa via dem. Du hittar då first class tickets och de bör finns plats på EB då om de inte står "Waitinglist".

Mvh

Ja eller så kan man registrera ett kris flyer konto. Sök på bonusresa via dem. Du hittar då first class tickets och de bör finns plats på EB då om de inte står "Waitinglist".

Mvh

Det stämmer inte riktigt. Jag ringde och frågade på ett datum tidigare i dag när jag såg att det fanns platser på singaporeair.com utan waitinglist. Men SAS kunde inte se dessa.

Toppen