Senaste nytt

SAS Webshopping

Jag har köpt två gånger från Surftown med med en månads mellanrum under nuvarande kampanj. Fick poängen inom ett par timmar båda gångerna. Men man kan lugnt säga att portalen är ett lotteri. Har fem-sex köp där jag fortfarande inte fått in dem som poäng på väg.

Surftown ger dig 1554p per köp. Registrera önskad domän, välj Webbhotell Starter. Ingen bindningstid. Exempel, 139kr för 1554p. Fick mina poäng efter ett par timmar.

0,0894kr per poäng.

Visa bifogad bild 78108

Tack för tipset! Poängen kom in inom några timmar. Har försökt med massa andra deals men de ligger alla på inkommande poäng sen upp till två månader bakåt. Vet ni fler deals där man får poängen samma dag?

• Gilla
Reactions: Gus
Är det någon som provat denna tjänst? Någon potential för dubbeldippning vid normalhyror hos avis/hertz, alltså inte vid kampanjer? Hur står sig priserna?

About Auto Europe
Auto Europe has become one of the leading car rental agencies worldwide. Auto Europe services are constantly expanding and include car rental in over 8,000 destinations in 135 countries worldwide. Auto Europe offers a wide range of car rentals such as: Hertz, Avis, Europcar and Alamo.

Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS

upload_2018-7-31_21-32-38.png

Är det någon som provat denna tjänst? Någon potential för dubbeldippning vid normalhyror hos avis/hertz, alltså inte vid kampanjer? Hur står sig priserna?

Jag har använt dem några gånger tidigare, men det var innan jag började jaga eb-poäng så jag gick inte via sas webshop. Priserna har generellt sett varit bra, någon gång har jag hittat bättre via rabatter via min arbetsgivare men det brukar ofta vara billigare via autoeurope än direkt via biluthyrarna själva. Allt har gått smidigt vid uthämtning av bil, men gå inte på att ta autoeuropes försäkring utan ta det på egen hand med biluthyraren om du inte redan har försäkring via kreditkortet.

Otroligt märkligt tjänst och support måste jag säga. Idag rassalade det till och jag fick poäng för ett tiotal köp gjorde 2016-2018 efter jag skickade in ett par kvitton och påpekade att en del fick jag felmeddelanden för när jag skulle ladda upp kvitton. Även dessa sparkade de på poängen så de trillade in på kontot. Detta var inte det märkliga, det märkliga var att de LÄMNADE _en_ transaktion från dustin i våras, som fortfarande ligger som "kommande" (de har skickat poäng för köp efter denna...). Vari ligger logiken?

Otroligt märkligt tjänst och support måste jag säga. Idag rassalade det till och jag fick poäng för ett tiotal köp gjorde 2016-2018 efter jag skickade in ett par kvitton och påpekade att en del fick jag felmeddelanden för när jag skulle ladda upp kvitton. Även dessa sparkade de på poängen så de trillade in på kontot. Detta var inte det märkliga, det märkliga var att de LÄMNADE _en_ transaktion från dustin i våras, som fortfarande ligger som "kommande" (de har skickat poäng för köp efter denna...). Vari ligger logiken?

Se gånger det blivit då för mig är när butiken har ”nekat” köpet, dvs en gett clearande till earnshop att köpet kvalificerar för poäng. Antingen har Dustin inte behandlat det, eller så är något fel, som vanligt ;)

Toppen