Absolut, min plan var att göra "några" köp till, men nu vet jag inte om det kommer att gå vägen.Jag instämmer. Enligt villkoren ska du ha poäng, och det får du säkert.![]()
Absolut, min plan var att göra "några" köp till, men nu vet jag inte om det kommer att gå vägen.Jag instämmer. Enligt villkoren ska du ha poäng, och det får du säkert.![]()
Surftown ger dig 1554p per köp. Registrera önskad domän, välj Webbhotell Starter. Ingen bindningstid. Exempel, 139kr för 1554p. Fick mina poäng efter ett par timmar.
0,0894kr per poäng.
Visa bifogad bild 78108
Smidigt, poäng kom efter nån timme. Men hur blir man av med abonnemaget? Har tagit bort förnyelse och mitt kort. Räcker det?
Är det någon som provat denna tjänst? Någon potential för dubbeldippning vid normalhyror hos avis/hertz, alltså inte vid kampanjer? Hur står sig priserna?
Otroligt märkligt tjänst och support måste jag säga. Idag rassalade det till och jag fick poäng för ett tiotal köp gjorde 2016-2018 efter jag skickade in ett par kvitton och påpekade att en del fick jag felmeddelanden för när jag skulle ladda upp kvitton. Även dessa sparkade de på poängen så de trillade in på kontot. Detta var inte det märkliga, det märkliga var att de LÄMNADE _en_ transaktion från dustin i våras, som fortfarande ligger som "kommande" (de har skickat poäng för köp efter denna...). Vari ligger logiken?