Senaste nytt

SAS Webshopping

Det är ju inte Avisklass på intjäningen (711kr för 10 000 poäng) men om man lyckas betala med sitt Amex Elite så blir det ju ändå 200 poäng till per tusenlapp. Det är ”ganska bra” men inget jag hade sprungit benen av mig för. Behöver man poäng, visst, då är det ju bättre än att köpa dem av SAS (vilket man aldrig ska göra) men bara till ett specifikt ändamål.

Behöver man ny väska eller liknande får man 22 % rabatt på Väskan.com, Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS, med koden "MEDLEM22" för tillfället. Dessutom 38 EB-poäng/100 SEK. Det står att det inte gäller Samsonite eller nedsatta produkter men när jag testade sänktes en Samsonite (ej nedsatt) ändå.. Testade även med en av de dyrare Rimowa och den blev billigare som synes:
Visa bifogad bild 77967

Nu är dealen 70p/100kr.
Shoppa och tjäna EuroBonus poäng - SAS

upload_2018-7-23_9-52-19.png

Försökte efterregistrera ett köp på 4 500:- på tretti.se i Mars i år.
Fick felmeddelande när allt var ifyllt och kvittot hade bifogats: ClickIsTooOld (eller likn.)
Någon annan som fått det?

Last edited:
Surftown ger dig 1554p per köp. Registrera önskad domän, välj Webbhotell Starter. Ingen bindningstid. Exempel, 139kr för 1554p. Fick mina poäng efter ett par timmar.

0,0894kr per poäng.

Jag gjorde 2 köp med 10 minuters mellanrum och fick bara poäng för det första. Då poäng för första köpet kom in efter någon timme och det nu har gått en dag tror jag att jag inte kommer att få några poäng för det andra köpet utan en insats från mig. Surt att man måste krångla så ofta med denna portal.

Jag gjorde 2 köp med 10 minuters mellanrum och fick bara poäng för det första. Då poäng för första köpet kom in efter någon timme och det nu har gått en dag tror jag att jag inte kommer att få några poäng för det andra köpet utan en insats från mig. Surt att man måste krångla så ofta med denna portal.

Jag skulle gissa på att avsikten med kampanjen var att locka nya kunder men glömde ange att endast dessa skulle få poäng (nykundserbjudande). Du får säkert dina poäng om du trycker på, men jag tycker att detta hat blivit mer regel än undantag från denna portal.

Jag skulle gissa på att avsikten med kampanjen var att locka nya kunder men glömde ange att endast dessa skulle få poäng (nykundserbjudande). Du får säkert dina poäng om du trycker på, men jag tycker att detta hat blivit mer regel än undantag från denna portal.

Ja, så är det kanske. Det står inget om det dock och för DN skriver de så här "Please note: This offer can only be used one time per Eurobonus-member. The offer cannot be used if you have been a Dagens-Nyheter customer before."

Ja, så är det kanske. Det står inget om det dock och för DN skriver de så här "Please note: This offer can only be used one time per Eurobonus-member. The offer cannot be used if you have been a Dagens-Nyheter customer before."

Jag instämmer. Enligt villkoren ska du ha poäng, och det får du säkert. :)

Toppen