Senaste nytt

SAS Webshopping

Det brukar vara 5k rätt ofta så det lär komma nya möjligheter.

Annars tycker jag det varit rätt värdelöst i shoppen senaste halvåret. Nästan inga vettiga erbjudanden längre förutom elavtalen.
Ja jag har hört talas om 5k i forumet innan (är ny till detta) vilket hade varit en bra deal enligt mig eftersom jag ändå testat hello fresh för många år sen och gillar konceptet som en lat singelman. Får hoppas att det kommer ett nytt erbjudande snart. Hoppade på både fortums 10k erbjudande och Klarnas 20k erbjuanded vilket redan har gett en hel del poäng.

Funkar det om man inte varit kund på 1 år (som de brukar va med deras kampanjkoder). Eller är det bara för de som aldrig varit kunder tidigare?

Pratade du med supporten?

Nej men bevakar nya kampanjer :)

9033f2d96c375d935f83e6a0f28a0a7f.jpg

Blev en beställning för mig och sambo. Körde 5 middagar med 4 portioner, så vi har matlåda till jobbet. Blev 826 kr, så 41 kr/portion. Tycker det inte var speciellt tokigt, särskilt inte med tanke på hemleverans och slippa gå i mataffären

Hur många veckor måste man ta för att få 6000 poäng?

Står på kampanjen sida hos SAS

VILLKOR FÖR DENNA PARTNER
Du tjänar endast poäng om du är ny kund och endast för ditt första köp. För att kunna få dina poäng måste du motta minst 3 veckors leveranser. Du tjänar fortfarande poäng om en automatisk rabattkod sätts in.

Toppen