Senaste nytt

SAS Tallinnkontor för Amex-241 stängs, SAS vanliga support tar över

Filip

Medlem
Här får du ett alternativ till:
6 maj ARN-ZRH-EWR
13 maj JFK-GVA-ZRH-ARN

Jag tror det finns många fler om du bara söker ben för ben. :cool:
 

JacobGBG

Medlem
Jag ger upp att försöka boka några *A Awards just nu. Det går åt en oförsvarbar mängd tid på att hitta säten som sedan bara blir inställda. Allt utom flyg på SAS egen metal upplever jag som ej värt besväret. Även på linjer som man tycker borde vara bensäkra som FRA-BKK med LH ställs nu in och trycker upp blodtrycket.
 

Filip

Medlem
1. Jag ville applicera 2 st. 2-4-1 vouchers vilket inte är möjligt på hemsidan.
2. Open jaw vilket inte är möjligt på hemsidan.

Som sagt inga protester utan snabb förklaring att hen var tvungen att kontakta customer service, jag bad om att vänta i luren på bekräftelse vilket jag dock enbart fick muntligen. Kreditering kommer om några dagar. Återkopplar här om jag inte får kreditering.

Återkopplar ändå iom att det gick så snabbt. Jag fick krediteringen samma dag på eftermiddagen.
 

Elberto

Medlem
Här får du ett alternativ till:
6 maj ARN-ZRH-EWR
13 maj JFK-GVA-ZRH-ARN

Jag tror det finns många fler om du bara söker ben för ben. :cool:

Tack så mycket, det gjorde jag via United. Fast det fanns ju en million andra kombinationer och SAS agenten hittade inte ett enda. Kollar du också på United eller hur gör du? Jag frågar där jag i stort sätt tagit ett paus av 2 år när det gäller *A awards.

EDIT: TACK, den fanns ju även på SAS *A sökmotor! Strålande!
 

chaudi

Medlem
Ringde nyss numret på hemsidan men första personen jag prata med koppla mig till "amexavdelningen" som talar engelska. Så verkar som att Sveg inte längre hanterar amex-bokningar?
 

palmen

Moderator
Ringde nyss numret på hemsidan men första personen jag prata med koppla mig till "amexavdelningen" som talar engelska. Så verkar som att Sveg inte längre hanterar amex-bokningar?
Vilket nummer ringde du? 08-7974040?
Mig veterligen så har inget ändrats i vilka som hanterar amex vouchers, även om de brukar prata svenska. Vart personen kopplade dig är ju dock omöjligt att veta.
 

hallgren

Medlem
Vilket nummer ringde du? 08-7974040?
Mig veterligen så har inget ändrats i vilka som hanterar amex vouchers, även om de brukar prata svenska. Vart personen kopplade dig är ju dock omöjligt att veta.

Jar ringde 08-7974040 för en ombokning förra veckan och blev först kopplad till en svensktalande. Hon kopplade dock bort mig när hon skulle kolla upp något och när samtalet återupptogs så var det med en som pratade engelska.
 
Toppen