Senaste nytt

SAS nya hemsida

APIS för UK är väl "enbart" passnummer och namn samt nationalitet enligt passet? Dvs den information som finns i kodraderna längst ner på fotosidan. På ba.com kan man göra det innan incheckning. På sas.se har jag för mig att man enbart kan göra det i samband med incheckning (oavsett var den incheckningen sker).

Det går väl fortfarande inte att lagra passinformationen på hemsidan?
så vill man inte skriva in den varje gång måste man använda appen.

Går det bara göra Amex bokningar via tallin nu får inte upp erbjudande med amex 2-1 längre??
Jo det går, men du måste ha två resenärer i bokningen samt söka tur och retur för att den ska synas när du bokar själv. Vill du boka för en person, eller enkel eller open jaw' så måste du nog ringa Tallinn

Får ringa dem funkar inte alls för mig.
upload_2017-4-5_21-37-10.png

Attachments

• upload_2017-4-5_21-36-45.png
    upload_2017-4-5_21-36-45.png
    11,9 KB · Visningar: 217
Vi har alla märkt att SAS nya hemsida är ett skämt. Men när tror ni att alla buggar, fel, slöhet m.m. Är borta på den nya och fina hemsidan?

Vi har alla märkt att SAS nya hemsida är ett skämt. Men när tror ni att alla buggar, fel, slöhet m.m. Är borta på den nya och fina hemsidan?
Med tanke på att det finns buggar på gamla sidan som har funnits sen jag skapade min profil 2001 så ser det mörkt ut....

• Gilla
Reactions: Gus
Med tanke på att det finns buggar på gamla sidan som har funnits sen jag skapade min profil 2001 så ser det mörkt ut....

Det är så illa... jag känner ändå att grundfunktionerna fungerade helt okej på gammla sidan.
Är det någon bugg som du upplevt sedan 2001 och som inte blev åtgärdad under all dessa år?
Förstår att alla buggar inte hittas direkt men större saker borde de ha lyckats fixa på över 10år..?

Jo det går, men du måste ha två resenärer i bokningen samt söka tur och retur för att den ska synas när du bokar själv. Vill du boka för en person, eller enkel eller open jaw' så måste du nog ringa Tallinn
Så det är så nu alltså? Har tidigare bokat med Amexvoucher bara för mig själv, men det var i och för sig två år sedan sist. Senaste trippen var för två personer.

Toppen