Senaste nytt

SAS nya hemsida

Stora driftstörningar, min app loggade ut nyss när jag slog av flihgtmode vid landning på Arlanda. Går inte att logga in varken i app eller på SAS sida . Fick ett mail att kontot är spärrat.

I transfer desk sa de att det är it problem i dag, fick ett pappers boardingkort

Nu är det visserligen ett tag sedan som själva betalsteget i bokningsprocessen uppdateras på hemsidan. (Står något i stil med vi håller din bokning i 12 minuter och sen nedräkning - gjordes säkerligen andra uppdateringar med bakom kulisserna)

I vart fall upplever jag mindre problem med betalning sedan uppdateringen ägde rum. Betalningen går nu mer eller mindre alltid igenom utan krångel :)

Någon mer än jag som har problem med att boka på sas.se?
Sajten hänger mitt i bokningsflödet, typ nu har min stått med blankt och tre-prickar på ancillay i flera minuter. Testat flera gånger, samma sak.

Dubbelfel vid försöka att boka bonusresa

"Something went wrong, very wrong" Flugan II

1789973031607.png

Last edited:
Skulle boka bonusresa igår, provade appen på iOS, Chrome och Edge på dator, fick samma fel att när jag lade till en voucher räknades inte den reducerade poängsumman samman. Det gjorde att det inte gick att gå vidare i flödet, fick dock bra hjälp när jag ringde in, synd att det skulle behövas bara.

Toppen