Samma här. Sitter på Comhem nät. När jag växlade över till 3s nät gick det utmärkt.Adam Engdahl skrev:Någon som vet varför jag inte kan komma in på SAS hemsida via mitt nätverk hemma? Har de blockat min ip-adress?Den säger bara 403 - ForbiddenKlicka för att utvidga...
JochenS skrev:Samma här. Sitter på Comhem nät. När jag växlade över till 3s nät gick det utmärkt.Klicka för att utvidga...
Det fungerar bara på nya SAS, inte på classic. iaf inte det jag testat, både nummer och med EB|status] föreLSH skrev:Eurobonusnummer fungerar som användarnamn ocksåKlicka för att utvidga...
mischadee skrev:Funkar inte för mig heller. Comhem. Kanske orelaterat men har inte kunnat komma åt någon av mina bokningar sedan mitt Plusgrade gick igenom vid 16-tiden idag. Inte via appen heller.Klicka för att utvidga...
Fungerar för mig med ComHem. Men det var långsamtJochenS skrev:Samma här. Sitter på Comhem nät. När jag växlade över till 3s nät gick det utmärkt.Klicka för att utvidga...
Meazza skrev:När jag i Chrome på Mac går in påSAS.SEså blir jag omdirigerad tillFLYSAS.COM. Både SAS.NO och SAS.DK funkar dock.Provade istället i Firefox och där funkar även SAS.SE.Klicka för att utvidga...
I Chrome menar du? Svar nej.Hachans skrev:har du engelska inställt som språk?Klicka för att utvidga...
Meazza skrev:I Chrome menar du? Svar nej.SAS.SE funkade så sent som för några dagar sen.Klicka för att utvidga...
Då borde de danska och norska sidorna också omdirigera dig? För mig är det endast den svenska.Hachans skrev:okej, för jag har någon inställning någonstans som verkar välja engelska som default på alla sidor jag besöker, inklusive SAS!Klicka för att utvidga...
Meazza skrev:Då borde de danska och norska sidorna också omdirigera dig? För mig är det endast den svenska.Klicka för att utvidga...
Kolla längst ned på sidan där språk finns, byt till svenska så hamnar du automagiskt på sas.seMeazza skrev:När jag i Chrome på Mac går in påSAS.SEså blir jag omdirigerad tillFLYSAS.COM. Både SAS.NO och SAS.DK funkar dock.Provade istället i Firefox och där funkar även SAS.SE.Klicka för att utvidga...
Stämmer faktiskt! Men vad är det för påhitt? Så har det inte varit förut (och var som sagt inte så i Firefox heller).direktörnSE skrev:Kolla längst ned på sidan där språk finns, byt till svenska så hamnar du automagiskt på sas.seKlicka för att utvidga...
Har varit så i några år nu, bara det att man aldrig scrollar så långt ner normalt sätt. Tidigare fanns den informationen högst upp på sidan.Meazza skrev:Stämmer faktiskt! Men vad är det för påhitt? Så har det inte varit förut (och var som sagt inte så i Firefox heller).Klicka för att utvidga...
Kan tänka mig att man nån gång ändrat och försökt få ordning på sina kakor, brukar ställa till detMeazza skrev:Stämmer faktiskt! Men vad är det för påhitt? Så har det inte varit förut (och var som sagt inte så i Firefox heller).Klicka för att utvidga...