sthlm-traveler
Medlem
Verkar ännu vara lite error på pricing
sök på 24 nov - 30 nov ARN - HKG - kolla priserna i C
ändra från ARN till CPH..
Vad skulle vara fel menar du? 22k från ARN eller 31k från CPH? Rimligt eftersom det är direktflyg från Köpenhamn, Danskar har pengar som gräs, samt att från Arlanda så konkurrerar Finnair hårt om dessa resenärer.Verkar ännu vara lite error på pricing
Ja den var ju rätt så markant, men det är inte ovanligt resor som utgår från swe är billigare.Verkar ännu vara lite error på pricing
Om du nu vill boka av, varför ringer du inte bara SAS och bokar av det på en gång? Finns ju inget att vänta på väl?Har SAS lämnat besked till sina kunder än? Min bokade resa ARN-HKG är fortfarande under behandling. Jag avser att avboka denna och köra finnair istället. Vill inte missa möjligheten till avbokning.
Har SAS lämnat besked till sina kunder än? Min bokade resa ARN-HKG är fortfarande under behandling. Jag avser att avboka denna och köra finnair istället. Vill inte missa möjligheten till avbokning.
Jag fick ett e-mail och notis i SAS appen.Har inte hört ett knyst från SAS. Hade jag inte hängt här hade jag inte vetat nånting om det.
Loggar jag in på appen står det med mikriskopisk text ¨Changed¨ under origialbokningen. Ingen annan info.
Loggar jag in på SAS.se är utresan flyttad drygt ett dygn men ingen som helst info om hemresan.
Jag fick ett e-mail och notis i SAS appen.
De har dock ändrat min routing från Hong Kong-Stockholm till Hong Kong-Köpenhamn-Oslo-Stockholm.
Jag undrar om de har valt dessa routings efter kundernas profil (t ex de som har bokat många hyrbilar med Avios kmapanjer)?