Om man nu förlängt livet på LN-RKP och stoppat BOS linjen så förstår jag det bättre.Nejdå, kolla på tidtabellen! Slingan startar med SFO dag 1, därefter NRT, PVG och HKG. Flyget är åter i CPH på morgonen dag 6.
Senaste info är att LN-RKP försvinner i Juni 2019 när den nya A330E har levererats. Då kommer ytterligare en linje (troligen SK901/902) att gå med A330 medan en av de nuvarande A340 blir reservmaskin.
Jo Boston kommer till sommarschemat, går att boka nu om man vill.Om man nu förlängt livet på LN-RKP och stoppat BOS linjen så förstår jag det bättre.
Frågan är om BOS kommer tillbaka till nästa sommar som först var sagt?
Jag gjorde ett fel i matrisen. Jag skickade iväg D redan på måndagen till PVG, det funkar ju inte.
Här är en ny version som påvisar problemet. Börja läs matrisen från att A flyger till HKG på onsdagen. Maskinerna flyger iväg i tur och ordning och när de är tillbaka tar de nästa avgång ut igen. Det funkar bra ända till du är tillbaka på onsdagen och ska skicka en maskin till PVG. Du har ingen att skicka, A och B står på CPH, A ska till HKG samma kväll och B ska till SFO nästa förmiddag.
Inte så att de säljer biljetter som går till exempelvis PVG via HKG, utan då möjligtvis att de slingar planen så.Nej, inte någon av de nuvarande iaf.
De går nog alldeles för bra för det.
Inte så att de säljer biljetter som går till exempelvis PVG via HKG, utan då möjligtvis att de slingar planen så.
Ena planet exempelvis CPH-HKG-PVG-CPH och det andra planet CPH-PVG-HKG-CPH.
(Nu har jag inte alls tagit hänsyn till tider osv i exemplet, utan det är bara principen jag menar)